Poti sa faci o simulare. Te duci pana in pagina de finalizare comanda, introduci codul, si vezi daca se aplica reducerea. Nu trebuie sa finalizezi cumparatura. Doar sa vezi daca se aplica acel cod sau nu.
Intrucat Orange nu a mentionat nicaieri nimic de acea reducere, se intelege ca se poate folosi oricand. Si am incercat mai devreme sa simulez o cumparatura la pret intreg, si mi-a zis ca nu se poate aplica codul pentru tipul asta de cumparatura.
Acum, daca vreau sa il cumpar din nou, imi spune ca nu pot sa achizitionez decat un singur iPhone (what?!). De cand e regula asta?
De asemenea, vreau sa-l cumpar la pret intreg (din nou), si ma duce mai jos pe aceeasi pagina... Nu trece mai departe. Nu adauga produsul in cos.
Si cica sa cumperi de la Orange, ca sa-ti functioneze serviciile and stuff. Cum?! Cum as putea sa cumpar de la Orange, in conditiile in care site-ul nu functioneaza!
Si nu stau toata ziua pe site sa-l testez. Acum am intrat pentru prima data in cel putin cateva luni. Draga Orange, nu se poate faca vanzare cu un site nefunctional.
Deci...da. Haos total. Sa ma mai intrebe cineva de ce nu cumpar de la Orange. De-asta nu cumpar de la Orange! De cele mai multe ori nu au ceva ce as cumpara, iar cand au si vreau sa cumpar, nu merge site-ul!
Apropos, ca sa revin la acel cod de reducere. Daca nu se poate aplica in toate conditiile, TREBUIE mentionat undeva, la vedere, in ce conditii se aplica acea reducere. Nu poti sa pui un badge cu reducere si sa pleci in vacanta. Si pe urma, cand incearca clientul sa-l aplice, sa-i dai eroare ca nu se poate folosi! Nu e ok asa!
Client Orange