anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Castiga noi super premii cu Pinata Party din My Orange (Campania IV)

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor!

Mâine, 1.02, ora 14:00, se încheie campania curentă Pinata Party și punctele vor expira. Vă recomandăm să le folosiți până atunci pentru revendicarea premiilor disponibile.

Dacă ați acumulat minim 1000 puncte pe durata campaniei veți participa la tragerea la sorți din data de 3 februarie. Aici aveți mai multe detalii: https://www.orange.ro/pinata-party/

Mult succes!

 

Și în plus venim către voi cu vești despre noua campanie Pinata Party care se va desfășura în perioada 1.02 - 5.04.2022. Pe lângă premiile Orange cu care sunteți deja obișnuiți, vor fi și premii fizice cu livrare, iar la finalul campaniei va avea loc o nouă tragere la sorți.

Sunteți curioși să aflați despre ce premii este vorba? Le veți descoperi mâine începând cu ora 14:00.

131 Răspunsuri 131

Csocso19
Începător
Bună, eu nu pot revindeca nici un premiu. Oare dece? Ma poate ajuta cineva?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Momentan toate premiile sunt epuizate. Dar daca problema e alta, o sa avem nevoie de mai multe detalii. 🙂
Client Orange

CrifcaVlad
Junior entuziast
Mda dinou la 12:31 stoc epuizat .. iar la și 12:29 nu erau încă actualizate nu înțeleg cum 30-40 premii dispar in mai puțin de un minut

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
dap... asta se intampla cand ai foarte multi useri, pe foarte putine premii. 🙂 La celelalte editii, erau gata intr-o secunda. La propriu. Daca au rezistat un minut, e o performanta. Se pare ca si cu limitarile puse (3 premii/user/campanie), inca sunt foarte multi
Client Orange

CrifcaVlad
Junior entuziast
Nu înțeleg de ce nu pun max 1 premiu pentru fiecare user pe durata campaniei iar ce rămâne să le lase la liber așa fiecare ar avea șanse egale ..

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Paaai...da, pe urma ar fi clienti nemultumiti ca vor mai multe. :)) Limita la 3 mi se pare ok totusi. Cu atat mai mult cu cat exista si o limita de 1 premiu pe saptamana. Deci...teoretic, toti cei care au luat premiile de azi, ar trebui sa fie clienti care: 1) nu au mai luat niciun premiu saptamana asta, si 2) au sub 3 premii cumulate pe toata campania. Acuma, nu stiu. Presupun ca exista niste stats pe campanie. Se poate vedea daca a reusit vreunul sa-si ia mai multe premii decat ar trebui. Dar nu cred. Tind sa cred ca sunt pur si simplu extrem de multi clienti. Asta daca nu cumva cineva a gasit (din nou), o metoda ingenioasa de a pacali sistemul. 🙂
Client Orange

Jay
Campion certificat
Pai sunt milioane de utilizatori.. nu stau ei toți pe aplicație, dar totuși.. sunt câteva zeci de premii și dacă sunt câteva mii cei interesați.. Eu am apucat sa vad ghiozdanele antifurt și termosurile..

CrifcaVlad
Junior entuziast
Eu zic că ar fi fost ok 1premiu pentru fiecare pe durata campaniei ,unul singur are noroc ia 3 premii și altul nu apuca nici să le vadă :))

AKS
Junior
Sunt total dezamagit. Am apasat butonul si am primit aceasta eroare. Am mai patit ca mi-a aparut ca stocul e epuizat dar aceasta este ceva nou.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Pentru cei care au participat si la editiile precedente, nu e nimic nou. :)) Speram doar sa se fi rezolvat. E ok, macar stiu sa nu ma stresez degeaba. 🙂 Banuiesc ca motivul pentru eroare e acelasi ca intotdeauna: foarte multe cereri simultan.
Client Orange

Mădălin
Cunoscător certificat
Și eu am primit fix la fel... Imediat după eroare a apărut stoc epuizat. E.bataie mare pe aceste premii nu numai pentru ulei

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Da, cel mai probabil pentru ca, in momentul in care iti da eroare, stocul e deja epuizat. Sunt si destul de putine premii. Deci nu e de mirare. Oricum, si daca ar fi sa fie mai multe, nu cred ca vor fi niciodata suficiente pentru toata lumea. Adica raportul cerere vs oferta va fi intotdeuana mai mare pe partea de cerere.
Client Orange

Mădălin
Cunoscător certificat
Marea majoritate acuză lipsa de transparență a acordării premiilor însă va asigur pe toți că e 100% corect singura problema.fiind cea tehnică...eu am luat un rucsac acum vreo câteva luni insa m-au încărcat la.abinament cu vreo 30 euro

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Banuiesc ca pentru incarcari, nu? De cand s-a marit "pretul" premiilor, nu prea mai ai alta varianta. Dar se pare ca, chiar si asa, inca sunt foarte multi.
Client Orange

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu ii plâng eu pe cei de la Orange că au sărăcit , sunt doar 3 operatori pe piata Romana că pe.oligwrhii ruși Da pentru reincarcari!