anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SMS in aplicatia My Orange si pe web?

GND
Junior
Buna ziua Orange,
Cand putem sa beneficiem de serviciul SMS in aplicatie sau web?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Momentan nu avem niciun fel de informatie despre o astfel de implementare in viitor.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Salut! SMS sa vorbesti cu alți clienți care au My Orange?.. Daca despre asta este vorba, m-ar mira sa se fi gândit cineva la asta pana acum.. 🙂

GND
Junior
SMS clasic, 160 caractere - short message service. Scenariu ipotetic: nu ai acces la telefon si/sau retea si vrei sa primesti SAU sa trimiti SMS-uri.

FaraUnID
Campion certificat
Nu cred sa implementeze asa ceva, pentru ca nu o vad ca pe o solutie sustenabila si din care sa iasa banu' gros. In trecut exista posibilitatea sa trimiti un numar limitat de SMS / zi din contul de abonat. Nu mai retin daca aceasta facilitate era disponibila pentru toti clientii sau doar pentru clientii Young, dar aceasta optiune a fost abandonata.

Salut, Momentan nu avem niciun fel de informatie despre o astfel de implementare in viitor.

FLo1
#StarMember
In lumea in care SMSul este pe cale de disparitie, iar singurele SMSuri de nelipsit se primesc de pe numere scurte (de 4 cifre), in lumea in care SMSurile sunt inlocuite de aplicatii cu chat integrat, poate doar utilizatorii de non-smart mai pun baza pe SMS. Asadar interesul este scazut, iar cash nu iese mult, deci nu merita dezvoltat, mai ales ca nici unul dintre operatori nu au interes in a dezvolta / integra in aplicatii web serviciul de SMS.

GND
Junior
Foarte multe aplicatii chiar si cele bancare/plata folosesc SMS-uri pentru autentificare. Doar pentru un utiliztor "non-smart" aceste lucruri sunt straine. In ceea ce priveste profitul operatorilor, nu vom aveam progress daca doar asta se urmareste.

FLo1
#StarMember
@GND: La orice aplicatie bancara si mai nou chiar si la aplicatiile de email, daca avand un smartphone cu aplicatia aferenta instalata, vei avea "surpeiza" sa observi ca nici parola nu mai conteaza ci un simplu "accept" din aplicatia in cauza. Fara coduri, parole SMS-uri si alte complicatii. Dar bineinteles, la un non-smart fara aplicatie instalata, ramane tot pe vechea varianta, adica parole, SMS-uri si alte distractii de securitate. Cat priveste calculul "profitului", nici un operator telecom nu este ONG. iar un client nemultumit e liber sa-si aleaga un alt operator, chiar din alta tara, nu neaparat unul local.

GND
Junior
@FLo_1 Acel "accept" e o validare prin care banca verifica ca SMS-ul trimis de ea sa ajunga pe discpozitivul cu al carui numar esti inregistrat la ei. Corect, este o piata libera.

FLo1
#StarMember
@GND: Te inseli. Acel "SMS" este trimis O SINGURA DATA, la inceput, pentru ca nu ai aplicatia instalata. Ulterior, orice confirmare se face pe baza aplicatiei, nu a SMS-urilor. Dar asta e alta poveste deja.

StefanDragos
Începător

@FLo1 , 3 ani mai târziu, confirmarea plăților din aplicația de internet banking de pe mobil spre un cont al unei instituții se face tot cu confirmare prin SMS. Este pur și simplu greșit că Orange a ales să nu pună la dispoziție serviciul SMS prin intermediul funcționalității de WiFi calling (sau pe web).

@StefanDragos: Deși mesajul tău este ”offtopic”, îți pot confirma că tranzacțiile efectuate de pe aplicația de mobil a băncii (în cazul meu) nu necesită SMS-uri. Confirmarea pentru validarea tranzacțiilor posibil să fie făcută printr-un mesaj via SMS în cazul utilizării interfeței web de internet banking aferentă băncii, dar acesta este un detaliu gestionat exclusiv de bancă (ca modalitate de verificare), nu de către Orange.