anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sint persoana juridica, dar interfata de administrare a contului e pentru persoane fizice.

Crisanto
Junior

Sint persoana juridica, dar interfata de administrare a contului e pentru persoane fizice.
Asistentul de la Orange (om, desigur), mi-a spus ca trebuie sa imi creez cont. 
Am incercat, dar!..., surpriza! Cica am cont. 
Am revenit de curand in reteaua Orange, dupa o absenta de vreo 10-12 ani. 
Nu vad nicio factura, nimic, in acel myorange
Nu e niciun numar de telefon pe cont. 
Credeam ca Orange s-a desteptat, dar, de fapt... s-a prostit si mai rau decat acum multi ani in urma.
Despre viteza de date, in buricul Bucurestiului... - intre 1,5 si 3,5 Mb/s
Rasu-plansu

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că trebuie să-ți creezi cont pentru persoane juridice.

Dacă nu reușești, trebuie discutat cu ei prin Chat Djingo .

Sper să reușești!

Succes!

Niciodata nu vreau sa mai discut cu botii si robotii. Sint om, vreau sa vorbesc cu om. Am suficiente experiente proaste cu botii

DanielaH
Moderator

@Crisanto, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Azi i-am sunat eu, desi promisiunea era ca ma vor suna ei ieri. 
Nu s-a rezolvat, am identificat si o posibila eroare a voastra. 
In plus, interfata voastra e pentru o persoana fizica care poate adauga un serviciu. 
Interfata de acum milioane de ani a Orange, pentru business era strict pentru business, cu cont de business, ci nu pe persoana fizica. 
In plus, numarul principal de telefon nu este al meu, ci al unui alt numar din companie. 
V-ati prostit de tot, scuze, dar aia e! Doi ani am de indurat conditiile voastre tehnice

Crisanto_0-1764767600106.png

Crisanto_2-1764767893265.png

 

 

 

S-a rezolvat. Nu puteam sa o rezolv cu niciun bot

Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim mult că ai revenit cu feedback.

Ne spui, te rog, ce se întâmplase și cum s-a remediat problema? Poate fi de ajutor și altor membri sau vizitatori aflați în aceeași situație.