la 12-05-2020 09:27 PM
la 14-08-2020 11:42 AM
Vești bune! A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).
Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:
Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:
Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.
După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:
la 12-05-2020 09:39 PM
la 12-05-2020 09:46 PM
la 12-05-2020 11:09 PM
la 13-05-2020 08:14 AM
la 14-05-2020 08:35 AM
la 14-05-2020 12:44 PM
Momentan nu este disponibila opțiunea de schimbare SIM în My Orange, dar dacă ai avut o achiziție online poți apela cu încredere la chatbot-ul Djingo de pe site unde scrii "schimbare de sim" și alegi opțiunea "am o cartela SIM goala".
la 18-05-2020 01:59 PM
la 19-05-2020 09:00 AM
la 14-08-2020 11:42 AM
Vești bune! A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).
Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:
Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:
Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.
După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:
la 14-08-2020 11:56 AM
la 14-08-2020 11:59 AM
la 14-08-2020 12:10 PM
la 18-08-2020 02:34 PM
la 02-09-2020 10:48 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor