anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare SIM din aplicatia My Orange sau online?

JustASK
Începător
Salut! Poate sa-mi spune cineva unde pot activa o noua cartela SIM in aplicatia MyOrange sau online?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Vești bune! A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS. 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Szabolcs
Explorator entuziast
Vreti sa activati SIM ul sa puteti suna sau sa il introduceti ca nr in contul my orange? Daca doar pentru a suna e foarte simplu, se activeaza la primul apel.

Szabolcs
Explorator entuziast
Daca vreti sa introduceti numarul in my orange faceti in felul urmator de pe telefon android: Deschideti aplicatia my orange Intrati in sectiunea alege numar In coltul din dreapta sus aveti un simbol cu un telefon cu o sageata, apasati pe simbol, dupa ce sa deschis puteti trece numarul de telefon dorit. Spor la treaba!

JustASK
Începător
Pur si simplu am schimbat mobilul la un smartphone care accepta nanoSIM. Mi-au adus una de la Orange Store si asta vreau sa activezi pentru a inlocui cea veche.

Jay
Campion certificat
Din ce stiu, doar un reprezentant Orange poate face asta.. deci trebuie sa suni la 300 sau sa mergi intr-un Orange shop.. Trebuie sa le spui seria cartelei si numărul de telefon pe care trebuie activata. Dupa ce vor activa noua cartela, cea veche nu va mai funcționa. Eu am decupat cartela veche, la un centru de accesorii GSM, prima data când am avut nevoie de nano sim, nu am folosit cartela noua primita.. Pana acum, n-am avut probleme și, nici n-a fost nevoie sa mut informațiile dupa un sim pe celalalt..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu mai merge să se schimbe simul din aplicație. O făceam și eu în trecut, dar nu mai apare acea funcție. Așa că trebuie mers la un Magazin Orange sau telefonic (dacă acceptă în perioada asta, pentru că în vremuri normale nu acceptau), dacă aveți deja simul. Cred că la varianta aceasta se referea colegul, dar nu cred că mai merge. https://www.orange.ro/help/arhiva/magazin-online/cum-pot-schimba-simmicro-simnano-sim-din-contul-online-12311 Totuși, merită încercat. Succes!

DanielaH
Moderator

Momentan nu este disponibila opțiunea de schimbare SIM în My Orange, dar dacă ai avut o achiziție online poți apela cu încredere la chatbot-ul Djingo de pe site unde scrii "schimbare de sim" și alegi opțiunea "am o cartela SIM goala".

DanielaH
Moderator
@JustASK, ai reușit să faci schimbarea de SIM? Revino, te rog, în Comunitate și spune-ne cum ai procedat și dacă s-a rezolvat. Te așteptăm.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Oricum, ar trebui să se facă ceva pentru a se reintroduce această variantă. Mi se pare total aiurea dacă stai la zeci de km de magazin Orange, să te deplasezi pentru o schimbare de sim. Măcar telefonic să se facă!

DanielaH
Moderator

Vești bune! A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS. 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

Razvan
#StarMember
Super veste, era și timpul ca și Orange să mai digitalizeze din serviciile oferite.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
A mai fost disponibilă această opțiune și chiar nu înțelegeam de ce a fost scoasă. Un lucru foarte bun! Mulțumim!

svetalex
Maestru
Super veste. Orange se aliniază trendului actual de digitalizare. Mai bine și mai comod pentru utilizatori, având în vede și măsurile pe care a fost necesar să le adopte în contextul pandemiei de COVID. Personal m-aș fi așteptat să implementeze această posibilitate încă din luna martie 🙂

tomaciprian
Cunoscător
Sperăm să urmeze și trecerea de la SIM fizic la e-SIM tot online.

Razvan
#StarMember
Ar fi următorul pas firesc.