la 19-09-2023 08:44 AM
Salutare, in urma cu 2 luni am optat pt plata recurenta a abonamentelor si al meu si al sotiei, dupa plata automata a facturilor nu am mai primit nici o piniata. De ce??
19-09-2023 09:06 AM - editat 19-09-2023 09:09 AM
@Burt0s-ul: Pinate-le se primesc EXCLUSIV pentru plățile efectuate din aplicația MyOrange în momentul efectuării plății. Plățile recurente urmează alt traseu, nu accesează ”singure” aplicația. Iar fără accesarea aplicației pentru efectuarea plății, nu se primesc pinate. Simplu. Mai exact, în secțiunea 4.2 a regulamentului, regăsești mențiunea clar: ”Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange”.
19-09-2023 09:06 AM - editat 19-09-2023 09:09 AM
@Burt0s-ul: Pinate-le se primesc EXCLUSIV pentru plățile efectuate din aplicația MyOrange în momentul efectuării plății. Plățile recurente urmează alt traseu, nu accesează ”singure” aplicația. Iar fără accesarea aplicației pentru efectuarea plății, nu se primesc pinate. Simplu. Mai exact, în secțiunea 4.2 a regulamentului, regăsești mențiunea clar: ”Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange”.
la 19-09-2023 09:41 AM
Mulțumesc frumos 🙂
20-09-2023 06:16 AM - editat 20-09-2023 07:02 AM
Salutare!
Dacă vrei să primești pinate, mai pui atunci (în luna respectivă ) minim un leu în contul My Orange. Și eu fac așa, pentru că am facturile plătite în avans, dar mai adaug câte ceva. Din cauză că ai plata recurentă nu primești pinate!
Dar încearcă așa cum ți-am spus și o să ai și pinatele!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor