Nu imi apar facturile in aplicatia my orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2024 12:00 PM - editat ultima oară la 22-07-2024 12:06 PM de DanielaH
Buna ziua,
Nu imi apar facturile in aplicatie, am factura de plata si nu imi apar detaliile legate de facturi si plati sub nicio forma.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2024 12:07 PM
Salutare!
Care este data emiterii facturii? Desi suma si SMS-ul din ziua emiterii sunt disponibile, factura propriu-zisa apara in MyOrange in maxim 2 zile (cu toate detalierile).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-07-2024 12:03 PM
Factura este emisa de o luna dar nu apare in aplicatia my orange. Am platit-o prin optiunea plateste factura unui prieten... altfel nu pot. Stiu ca trebuie sa am detaliile legate de factura in aplicatie, asa e normal, dar in aplicatie imi spune ca nu exista facturi emise!!! De ce?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2024 12:20 PM
Salut,
Daca ai deja factura pe mail sau fizic, si vrei sa o achiti acum, poti folosi si functia de plata pentru un prieten. Dar daca factura e noua si nu esti pe graba, mai bine mai incerci in zilele urmatoare. Ar trebui sa fie timp suficient sa o achiti.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-07-2024 12:43 PM - editat 22-07-2024 12:47 PM
Buna,
Daca a trecut data facturării și nu ai primit suma de plata va trebui sa contactezi serviciul clienți de unde vei primi și toate informațiile necesare.
Ai incercat sa te loghezi atât din aplicația My Orange cât și din browser PC?
Cel mai ușor, în cazul tau, poți contacta serviciul clienți prin chat djingo.
Cu aceasta ocazie poți face și o sesizare legata de cont.
Odată ce ai aflat ce suma ai de platit poți face plata aici:
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-07-2024 12:45 PM - editat 22-07-2024 12:49 PM
@auroravelicu: Bun venit în Comunitate. Ne poți detalia ce anume apare sau unde anume cauți în aplicație? În aplicație, dacă selectezi ”facturi” regăsești atât statusul facturii curente cât și ”istoricul facturilor” anterior emise. Ai o imagine cu un screen-shot în acest sens mai jos.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-07-2024 12:06 PM
Factura este emisa de o luna dar nu apare in aplicatia my orange. Am platit-o prin optiunea plateste factura unui prieten... altfel nu pot. Stiu ca trebuie sa am detaliile legate de factura in aplicatie... la mine apare ca nu s-au emis facturi desi factura am primit-o pe mail...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-07-2024 12:20 PM
@auroravelicu: În screen-shot-urile prezentate observ ultima factură de pe iulie care este plătită. Indiferent de modalitatea prin care ai achitat factura, aceasta observ că apare în aplicație. După achitare, faptul că apare ca ”achitată” este ceva normal.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-07-2024 12:33 PM - editat 23-07-2024 12:34 PM
Servicii abonamente 30,69 este ultima factura?
Aveți doar un abonament mobil sau aveți și servicii fixe?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2024 01:09 PM
Salutare!
Ai încercat să intri și de pe un laptop sau desktop, din My Orange?
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/
Poți afla cât ai de plată din meniul telefonului *100# apelare- apoi apeși pe 1 Cronos, factura și plăți (dai Trimite)-apoi 3 Factura (Trimite)- 1 Informații factură și dai trimite. Imediat vei primi sms cu valoarea facturii.
Ulterior poți plăti prin link-ul acesta:
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2024 02:12 PM
Aurora, bun venit in Comunitate!!!
Ai actualizat aplicatia? Daca nici asta nu ajuta, dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-07-2024 12:06 PM
Da, am facut asta... degeaba

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-07-2024 12:11 PM
Poti face un printscreen?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 10:42 AM
@auroravelicu, s-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?
