anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi apar facturile in aplicatia my orange

auroravelicu
Începător

Buna ziua,

Nu imi apar facturile in aplicatie, am factura de plata si nu imi apar detaliile legate de facturi si plati sub nicio forma.

13 Răspunsuri 13

Pololică
#StarMember

Salutare!

Care este data emiterii facturii? Desi suma si SMS-ul din ziua emiterii sunt disponibile, factura propriu-zisa apara in MyOrange in maxim 2 zile (cu toate detalierile).

Factura este emisa de o luna dar nu apare in aplicatia my orange. Am platit-o prin optiunea plateste factura unui prieten... altfel nu pot. Stiu ca trebuie sa am detaliile legate de factura in aplicatie, asa e normal, dar in aplicatie imi spune ca nu exista facturi emise!!! De ce?

Screenshot_20240723_115748_My Orange.jpg

Screenshot_20240723_115803_My Orange.jpg

Screenshot_20240723_115821_My Orange.jpg

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca ai deja factura pe mail sau fizic, si vrei sa o achiti acum, poti folosi si functia de plata pentru un prieten. Dar daca factura e noua si nu esti pe graba, mai bine mai incerci in zilele urmatoare. Ar trebui sa fie timp suficient sa o achiti. 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Daca a trecut data facturării și nu ai primit suma de plata va trebui sa contactezi serviciul clienți de unde vei primi și toate informațiile necesare.

Ai incercat sa te loghezi atât din aplicația My Orange cât și din browser PC?

Cel mai ușor, în cazul tau, poți contacta serviciul clienți prin chat djingo.

Cu aceasta ocazie poți face și o sesizare legata de cont.

Odată ce ai aflat ce suma ai de platit poți face plata aici:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

 

FLo1
#StarMember

@auroravelicu: Bun venit în Comunitate. Ne poți detalia ce anume apare sau unde anume cauți în aplicație? În aplicație, dacă selectezi ”facturi” regăsești atât statusul facturii curente cât și ”istoricul facturilor” anterior emise. Ai o imagine cu un screen-shot în acest sens mai jos.

Screenshot_20240722-124642_My Orange.jpg

Factura este emisa de o luna dar nu apare in aplicatia my orange. Am platit-o prin optiunea plateste factura unui prieten... altfel nu pot. Stiu ca trebuie sa am detaliile legate de factura in aplicatie... la mine apare ca nu s-au emis facturi desi factura am primit-o pe mail...

Screenshot_20240723_115748_My Orange.jpg

Screenshot_20240723_115803_My Orange.jpg

Screenshot_20240723_115821_My Orange.jpg

@auroravelicu: În screen-shot-urile prezentate observ ultima factură de pe iulie care este plătită. Indiferent de modalitatea prin care ai achitat factura, aceasta observ că apare în aplicație. După achitare, faptul că apare ca ”achitată” este ceva normal.

Anonim
Neaplicabil

Servicii abonamente 30,69 este ultima factura?

Aveți doar un abonament mobil sau aveți și servicii fixe?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai încercat să intri și de pe un laptop sau desktop, din My Orange?

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/

Poți afla cât ai de plată din meniul telefonului *100# apelare- apoi apeși pe 1 Cronos, factura și plăți (dai Trimite)-apoi 3 Factura (Trimite)- 1 Informații factură și dai trimite.  Imediat vei primi sms cu valoarea facturii.

Ulterior poți plăti prin link-ul acesta:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

Baftă!

delfinas
#StarMember

Aurora, bun venit in Comunitate!!!

Ai actualizat aplicatia? Daca nici asta nu ajuta, dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia My Orange.

Da, am facut asta... degeaba

Poti face un printscreen?

DanielaH
Moderator

@auroravelicu, s-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?