20-01-2023 07:04 PM - editat 20-01-2023 07:05 PM
Am încercat astăzi la ora 10:45 sa reincarc cartela de PrePay cu o opțiune. Banii au plecat din cont, însă eu încă aștept să am serviciile activate. In aplicație spune ca e “in curs de procesare”, dar pentru un serviciu electronic sa dureze mai bine de 10 ore este sub așteptări. Cum procedez?
20-01-2023 07:12 PM - editat 20-01-2023 07:13 PM
Salut,
Chiar astazi am facut o reincarcare, si nu am avut nicio problema. Cu toate astea, a mai raportat cineva aceeasi problema zilele trecute.
Iti recomand sa iei legatura cu un consultant prin apel la 300/0374 300 300 (din orice retea), ramura 5-2-0, pentru alocarea manuala a resurselor pe cont.
la 25-01-2023 10:50 AM
@nanoguy, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor