anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu au fost reîncărcate resursele in My Orange

iuliaa14
Junior
Buna ziua! Luna aceasta nu mi s-au reincarcat resursele in Cronos, rămânând cele de luna trecută. Ce pot face?
Mulțumesc pentru răspunsuri!
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Adică nu s-au actualizat în aplicație? Poți să îi anunți pe Chat Djingo sau să le lași o sesizare in secțiunea Contact a My Orange. Baftă!

iuliaa14
Junior
Da, nu s-au actualizat. Nici dacă apelez *115# și primesc mesaj pe telefon nu sunt actualizate. Mulțumesc pentru răspunsul acordat!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Cu mare drag!

delfinas
#StarMember
Iulia, bun venit in Comunitate!!! Ok, nu s-au actualizat resursele in Cronos, dar ai acces la ele, le poti folosi? Cand ai reincarcat, ai primit mesaj ca s-a efectuat reincarcarea? Cum si cand ai efectuat reincarcarea?

iuliaa14
Junior
Bine v-am găsit! Ideea este ca acum 2 zile am vrut sa văd cât net am consumat săptămâna aceasta și am văzut ca mai am doar 11 GB disponibili din cei 50, și mi s-a părut imposibil sa fi consumat atât de mulți GB intr-o săptămâna de la emiterea facturii și reîncărcarea resurselor. Am reușit sa vorbesc cu cineva de la Orange și mi-a spus ca se vor actualiza deoarece este o eroare, dar mai aștept. Mulțumesc pentru răspuns!!

iuliaa14
Junior
Am văzut de asemenea ca mai sunt persoane care au întâmpinat aceasta problema.

delfinas
#StarMember
Trebuie un pic de răbdare, probabil că e o perioada în care se face mentenanță și durează până se reglează situația.

iuliaa14
Junior
Da, este posibil și asta.

DanielaH
Moderator
@iuliaa14, s-au reactualizat informațiile în aplicație?

iuliaa14
Junior
Buna ziua! Nu.