la 16-07-2023 01:21 PM - editat ultima oară la 17-07-2023 09:52 AM de DanielaH
Buna ziua, am incercat sa fac plata pe my orange si mi a aparut plata neprocesata si pe carduri diferite, mi a mers data trecuta, am fost fizic sa platesc si nu mi apare ca si cum as fi platit, stiti cumva
16-07-2023 01:26 PM - editat 18-07-2023 09:41 AM
Salut @Fabialex,
O plata făcută fizic se procesează mai greu, depinde si unde ai făcut plata. Ne poți spune unde ai făcut plata?
la 16-07-2023 02:10 PM
Fabialex, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai facut plata la un magazin Orange, ar fi trebuit sa apara imediat in sistem.
Daca ai platit la un PayPoint, mai dureaza, mai ales ca e weekend si operatiunile bancare se aproba mai greu.
la 16-07-2023 04:57 PM
Salutare!
Ai verificat dacă ți s-au luat banii de pe card?
Dacă nu ți s-au luat, încearcă în cursul săptămânii, de exemplu mâine, pentru că în weekend mai apar unele probleme din câte am observat.
Baftă!
la 18-07-2023 09:34 AM
@Fabialex, s-a rezolvat situația? Ai reușit să faci plata?
la 12-08-2023 02:34 PM
Nu am reusit nici luna aceasta imi spune cardul nu este acceptat de catre banca emitenta
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor