anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcare prepay de pe abonament din My Orange nerealizata

Sabin
Începător
Am incercat sa incarc un nr de prepay din aplicatia myorange, iar la final am primit mesaj de confirmare ca s-a incarcat cartela. Timp de o ora nu am primit creditul si nici pe mobilul cu abonamentul mesaj de confirmare. La reincarcarile mele nu aparea nimic. Am reincercat sa reiau procesul dar tot nu s-a incarcat prepayul, dar acum la incarcarile mele le vad pe amandoua cu titlul in procesare, fara sa se fi incarcat efectiv prepayul.
Ce ar trebui sa fac ?
7 Răspunsuri 7

Razvan
#StarMember
Când ai făcut reîncărcarea? În aceasta seara? Tranzacțiile tale vor fi procesate mâine dimineață, începând cu ora 4 și probabil mesajul îl vei primi după ora 9.

Jay
Campion certificat
Cred ca trebuia să ai mai multă răbdare.. si, probabil ca se vor face ambele si va trebui să vorbesti cu un consultant pentru anularea uneia dintre tranzacții...

Razvan
#StarMember
Pentru a ți se restitui creditul reîncărcat a doua oară, trebuie sa suni la 300 ca să intri în legătură cu un consultant Orange sau prin aplicația My Orange prin intermediul robotelului Djingo, acest lucru să îl faci mâine dimineață.

Ascary
Campion certificat
Sau poti sa lasi amandoua reincarcarile sa curga ca sa nu mai reincarci ulterior.

Sabin
Începător
Am incarcat din internet banking. Nu am timp sa stau sa astept incarcarea cand vrea portocala lenesa. Ditamai compania nu sunt in stare sa faca o platforma online stabila si user friendly. Totusi nu inteleg de ce o aplicatie thirdparty incarca instant si eu din propriul cont trebuie sa astept confirmare lor. Abia astept sa renunt si la al doilea abonament. Portocalelor...va fac cinste cu o Corona ?

Razvan
#StarMember
Reîncărcarea din internet banking se face la un curs preferential, altul decât cel de la BNR. Cam după ora 20, reîncărcarea platformei prepay se face a doua zi, fiind și week-end.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Oricum, chiar dacă ai reîncărcat din internet banking și ai făcut-o deja și din My Orange și nu s-a procesat sau a fost vreo eroare, ceva, vă trebui să-i contactezi astăzi prin Chat Djingo sau din My Orange, secțiunea Contact ( Contactează-ne din aplicația de pe telefon) sau la 300, pentru a rezolva problema. Succes!