la 26-10-2022 08:53 PM
Îmi apare asta de câte ori încerc să adaug serviciile.
la 26-10-2022 10:39 PM
Alexandra, bun venit in Comunitate!!!
Încearcă să folosești My Orange varianta desktop, poate de acolo merge.
27-10-2022 07:15 AM - editat 27-10-2022 07:55 AM
Salutare!
Dacă nu reuşeşti nici de pe varianta desktop, te sfătuiesc să le scrii din secţiunea Contact, fiind logat în My Orange, mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj", alegând o categorie de acolo :
https://www.orange.ro/contact/
De regulă, sunt destul de promţi de aici!
Succes!
la 27-10-2022 08:36 AM
@Alexandra4, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ai folosit înainte aplicația My Orange Fix?
la 27-10-2022 09:57 AM
Da, am folosit înainte când era Telekom.
la 27-10-2022 10:13 AM
Aplicația My Orange Fix a devenit My Orange. Dacă ai avut inregistrate adresa de e-mail și parola în contul My Orange Fix, contul existent a rămas activ, nu este nevoie să reintroduci serviciile.
Uite aici un topic cu mai multe detalii care sper să te ajute. Te așteptăm să ne spui dacă ai rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor