anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deconectare aplicația myorange

Mădălin
Cunoscător certificat

A mai pățit cineva să fie deconectat de aplicația myorange iar apoi să nu te mai lase să te conectezi? Eu așa am pățit ! Am  schimbat de n ori parola însă nu merge . În browser mă pot conecta dar în aplicație îmi apare ca datele de autentificare sunt eronate

6 Răspunsuri 6

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Se mai întâmplă și erori de genul probabil vor fi remediate de luni încolo.

Daca ai actualizat/reinstalat aplicația problema este de la ei.

Poți trimite o sesizare către aplicatii@orange.com 

Anca07
#StarMember

Buna @Mădălin,

Intr-adevar, am intrat in aplicatia MyOrange, si aproape ca niciodata, mi-a cerut datele de identificare. Dupa ce le-am scris, am reusit sa ma loghez fara probleme.

Banuiesc o actualizare in background a aplicatiei si probabil de asta mi-au fost cerute datele de logare.

Merita sa incerci sa dezinstalezi si sa instalezi aplicatia iar, sau sa verifici daca sunt disponibile actualizari.

Daca esti convins ca ai schimbat parola, asigura-te ca o scrii tastand cu atentie (litere mari/mici), si mai incearca.

Momentan nu pot spune ca e vorba de o problema cu aplicatia, pentru ca la mine se comporta normal si ok.

Zi faina!🍹

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Am pătit , dar am dezinstalat și reinstalat și a mers. Dacă nu merge, ia legătura cu suportul, din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Salut Madalin.

Sa ma deconecteze am patit. Foarte rar, dar am patit. Sa nu ma lase sa intru pe cont, spunand ca datele nu sunt corecte, nu.

Incearca ce zicea Anca mai sus. Adica dezinstalare/reinstalare, si logare manuala pe cont. Adica scriind adresa de email (daca asa te loghezi) si parola, manual, nu cu inserare automata. Evident, asigura-te ca totul e corect, si, inainte de toate, mai fa un test de pe browser. Doar ca sa fii 100% sigur ca aia e parola (cu litere mici/mari, tot ce trebuie).

Deci, pe scurt: nu e o problema generala. Pare o problema cu felul in care te loghezi, sau cu datele pe care le introduci. Login-ul e acelasi intre browser si aplicatie. Nu prea ar avea de ce sa fie diferente...

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Ai încercat sa te conectezi atât cu email/ număr telefon și parola

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, Mădălin! Ai reușit să te conectezi în aplicația My Orange?