De ce nu primesc sms cu codul pentru validarea numarului meu orange?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2020 08:11 PM
de ce nu primesc sms cu codul validare numarului meu orange
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2020 08:56 PM
Salut irakianu. Incerci sa iti faci un cont My Orange sau sa introduci un numar nou in contul tau?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2020 09:23 PM
am facut cont cu logare email si parola si vreau sa adaug numarul meu introduc nr si imi zice sa introduc codul de validare primit prin sms dar de fapt eu nu primesc nimic prin sms..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2020 11:11 PM
Salut!
Ai verificat sa nu fi scris vreo cifra gresita?
Numarul este in perioada de gratie? Daca n-ai o optiune activa, nu te lasa sa-l adaugi, deci nu-ti trimite sms.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2020 11:20 PM
este abonament si nr l am introdus bine
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-12-2020 12:04 AM
Eu mi-am facut cont My Orange acum multi ani cu numarul primului abonament, insa celelalte abonamente pe care le-am incheiat pe parcurs nu le-am mai inregistrat eu, au aparut in cateva zile.. doar cartela prepay am inregistrat-o eu.
Daca este primul abonament, nu primesti sms si nici nu se actualizeaza contul My Orange, ar trebui sa contactezi serviciul clienti, pentru ca poate fi o situatie care necesita o verificare a contului.
Ai variantele de contact aici https://www.orange.ro/contact/
Nu stiu zilele astea daca vei primi un raspuns foarte repede, fiind niste zile libere..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-12-2020 10:52 AM
@irakianu, ai reușit să adaugi numărul în contul My Orange?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2021 06:34 PM
Sunt telefoane pe care nu se receptioneaza mesajul, nu stiu exact motivul. Am introdus cartela in alt telefon si mesajul a fost receptionat.
