la 04-11-2023 12:08 PM
Portarea a fost făcută de o jumătate de lună, iar când doresc să îmi trec numărul în aplicația My Orange nu sunt lăsat. Cum pot să imi văd serviciile în aplicație?
la 04-11-2023 12:15 PM
@IonuțIonut97: Bun venit în Comunitatea Orange. Ce fel de eroare întâmpini în aplicație? Personal, cu mai multe opțiuni de configurare cont, îți recomand să utilizezi varianta WEB (desktop) a contului. Mai accesibilă și mai clară, mai ales în pașii premergători configurării contului inițial.
la 04-11-2023 12:19 PM
Salut Ionut,
Deci...raspunsul la intrebarea ta este simplu: pentru ca inca nu ai adaugat serviciile in aplicatie. 🙂 De-asta nici nu au cum sa apara.
Acuma, problema....care cauzeaza si consecinta (faptul ca nu-ti apar serviciile) este faptul ca nu le poti adauga in primul rand.
Deci....te asteptam cu mai multe detalii in ceea ce priveste eroarea pe care o primesti la adaugarea serviciilor. Si eventual rezultatul testului din varianta de web/PC a My Orange, dupa cum ti-a recomandat si Flo.
la 04-11-2023 01:26 PM
Salutare!
Ori le adaugi tu, ori faci o solicitare în acest sens.
Dacă ești client Orange Romania, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/orange-expert/aplicatia-my-orange/abonamente/cum-adaug-un-numar-de-telefo...
Dacă ești client Orange Romania Comunications, ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
Sesizarea o poți face de aici, pentru Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, pentru Orange Romania Comunications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 06-11-2023 12:49 PM
Ionuț, ai reușit să adaugi serviciile în aplicație? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor