la 28-10-2024 05:35 PM - editat ultima oară la 29-10-2024 08:30 AM de DanielaH
Trebuie să pornesc aplicația de două sau trei ori ca să funcționeze normal. Altfel merge sacadat.
la 29-10-2024 11:34 AM
Cum spuneam, a funcționat bine pe acest telefon dar în urma unui update al aplicației sau poate a telefonului 🤔 cu ceva luni în urmă, a început să aibă problema aceasta. Deci sper să se rezolve la următoarele update-uri. Mulțumesc.
la 29-10-2024 01:32 PM
Pentru a determina dacă cauza este legată de cont sau aplicație poți încerca accesarea contului de pe un alt telefon.
Daca mai ai un telefon in familie instalează aplicația și accesează contul de pe acesta.
La final poți șterge aplicația de pe telefonul pe care ai testat.
la 04-11-2024 09:44 AM
@Emedex, s-a rezolvat situația cu aplicația My Orange?
la 04-11-2024 10:15 AM
Am primit un update al aplicației acum vreo două zile dar problema rămâne. M-am obișnuit deja să o restartez de două-trei ori.... Mulțumesc.
la 04-11-2024 10:24 AM
Eu cred că problema ta este legată de cont.
Având 4 numere poți crea un cont nou pentru unul dintre ele și sa testezi daca aplicația funcționează corect prin accesarea noului cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor