la 21-03-2025 10:12 PM - editat ultima oară la 17-04-2025 05:34 PM de DanielaH
la 21-03-2025 11:21 PM
Exact asta am făcut și eu.👍
21-03-2025 11:22 PM - editat 21-03-2025 11:23 PM
Minutele se actualizează și în my Orange cam in 10 min.
22-03-2025 07:14 AM - editat 22-03-2025 08:50 AM
Am făcut o sesizare, nu sa schimbat nimic.
Nici confirmările nu mai sunt sigure.🤣🤣🤣
la 12-04-2025 12:57 PM
Au început să-și cam bata joc de noi, problema asta este de o luna și ei nu sunt in stare sa o remedieze !! Sau nu le pasă. S-au făcut sesizări o grămadă dar indiferenta e mai mare decât interesul pentru clienți.
12-04-2025 01:05 PM - editat 12-04-2025 01:09 PM
Conform afirmațiilor doamnei Daniela H., situația va fi remediată odată cu resetarea (alocarea) resurselor. Eu voi afla in 3 zile când se resetează resursele disponibile.
la 04-04-2025 10:39 AM
Oare se mai lucrează la remedierea afișării resurselor în contul my Orange?
la 05-04-2025 10:17 PM
Chiar nu se ocupa nimeni de remedierea resurselor eronate din aplicație ?? Problema este de ceva vreme și nu vad nici o îmbunătățire. Se aude la Orange ??
06-04-2025 12:39 AM - editat 06-04-2025 12:49 AM
Cel mai probabil, atenția lor este îndreptată către alte aspecte legate de "securitate". E greu de crezut că poți lucra două săptămâni la rezolvarea unei probleme fără să obții un rezultat. La fiecare solicitare de informații primesc același răspuns: „Observ ca situatia de afisare corecta a resurselor inca nu a fost remediata din pacate insa se lucreaza la remediere chiar in acest timp si ne cerem scuze de situatia creata."🤣
la 09-04-2025 09:13 AM
Salut tuturor!
Situația a fost remediată. Resursele sunt acum corect alocate, doar afisajul informației de la Cronos conține cantitatea initială 0. Pentru clienții impactați informația se va corecta la urmatoarea alocare de resurse.
Mulțumim pentru înțelegere.
09-04-2025 10:52 AM - editat 09-04-2025 10:56 AM
Buna ziua,
In contul my Orange varianta browser resursele referitoare la date mobile în roaming și minute internaționale nu apar deloc. Această remediere va rezolva și aceasta problema?
la 09-04-2025 10:55 AM
Cel mai probabil că da, dupa următoarea dată de facturare.
la 17-04-2025 05:29 PM - editat ultima oară la 17-04-2025 05:59 PM de DanielaH
Sunt chiar **beep**, trebuie sa aștept facturarea următoare ca sa vad cat am consumat ?? **beep** **beep**, sunt nervos la culme, am primit SMS că am consumat netul bonus de vechime, **beep** știe cât net mai am ..... nu sunt in stare sa remedieze o problema mică și utilă dintr-o asemenea companie mare ?? Dă-o **beep** de vrăjeală.
la 19-04-2025 12:09 PM
Salutare. La mine nu s-a remediat situația nici după alocarea resurselor pe o nouă luna de facturare.
la 19-04-2025 02:55 PM
Salut!
Am observat acum mai bine de o luna ca la verificarea resurselor in My Orange apare ceea ce se vede in poza aceasta... pe toate numerele de telefon care sunt pe numele meu.. un fel de ai consumat x din 0..
Nu stiu de cand este situatia, eu atunci am observat.. Nici in varianta desktop nu apare altfel.. nu e ca si cum imi fac griji pentru resurse, doar ca nah, ca orice lucru care nu pare in regula, ma irita.. Am intrebat atunci pe chat si raspunsul este cel din poza aceasta..
Stie cineva ceva in plus despre aceasta situatie?
Ar putea sa fie o eroare greu rezolvabila sau ar putea avea legatura cu situatia din poza aceasta?..
Feeling lucky, what can I say.. 🙂
Ce-i drept, mi s-a intamplat sa primesc si vreo 3 mesaje cu un cod de whatsapp pe care eu nu l-am solicitat, pentru ca n-aveam de ce, deci cineva a fost foarte interesat sa se conecteze cu numarul meu pe whatspp doar pe unul dintre numere..
Cam atat.. multumesc!
19-04-2025 02:58 PM - editat 19-04-2025 02:59 PM
Buna,
Mai este un topic deschis pe același subiect în linkul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/aplicatia-my-orange/afisare-resurse-eronat/td-p/182765
Ultimul update este că se lucrează, cel mai probabil se va remedia după sărbători când vor reveni cei de la tehnic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor