anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Afisare resurse eronat

Alxc
Junior

Buna seara , a mai patit cineva sa apara resursele din myorange eronat? Telefonul nu a fost folosit mai deloc , deci exclus sa fie pe 0 resursele.

33 Răspunsuri 33

MihaiC99
Maestru certificat

Exact asta am făcut și eu.👍

1000002537.jpg

MihaiC99
Maestru certificat

Minutele se actualizează și în my Orange cam in 10 min.

1000002539.jpg

MihaiC99
Maestru certificat

Am făcut o sesizare, nu sa schimbat nimic.

1000002547.png

1000002553.jpg

Nici confirmările nu mai sunt sigure.🤣🤣🤣

1000002552.jpg

1000002539.jpg

Au început să-și cam bata joc de noi, problema asta este de o luna și ei nu sunt in stare sa o remedieze !! Sau nu le pasă. S-au făcut sesizări o grămadă dar indiferenta e mai mare decât interesul pentru clienți. 

MihaiC99
Maestru certificat

Conform afirmațiilor doamnei Daniela H., situația va fi remediată odată cu resetarea (alocarea) resurselor. Eu voi afla in 3 zile când se resetează resursele disponibile.

MihaiC99
Maestru certificat

Oare se mai lucrează la remedierea afișării resurselor în contul my Orange?

Florin
Cunoscător

Chiar nu se ocupa nimeni de remedierea resurselor eronate din aplicație ?? Problema este de ceva vreme și nu vad nici o îmbunătățire. Se aude la Orange ??

MihaiC99
Maestru certificat

Cel mai probabil, atenția lor este îndreptată către alte aspecte legate de "securitate". E greu de crezut că poți lucra două săptămâni la rezolvarea unei probleme fără să obții un rezultat. La fiecare solicitare de informații primesc același răspuns: „Observ ca situatia de afisare corecta a resurselor inca nu a fost remediata din pacate insa se lucreaza la remediere chiar in acest timp si ne cerem scuze de situatia creata."🤣

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Situația a fost remediată. Resursele sunt acum corect alocate, doar afisajul informației de la Cronos conține cantitatea initială 0. Pentru clienții impactați informația se va corecta la urmatoarea alocare de resurse. 

Mulțumim pentru înțelegere.

MihaiC99
Maestru certificat

Buna ziua,

In contul my Orange varianta browser resursele referitoare la date mobile în roaming și minute internaționale nu apar deloc. Această remediere va rezolva și aceasta problema?

Cel mai probabil că da, dupa următoarea dată de facturare.

Florin
Cunoscător

Sunt chiar **beep**, trebuie sa aștept facturarea următoare ca sa vad cat am consumat ?? **beep** **beep**, sunt nervos la culme, am primit SMS că am consumat netul bonus de vechime, **beep** știe cât net mai am ..... nu sunt in stare sa remedieze o problema mică și utilă dintr-o asemenea companie mare ?? Dă-o **beep** de vrăjeală. 

Salutare. La mine nu s-a remediat situația nici după alocarea resurselor pe o nouă luna de facturare.

Jay
Campion certificat

Salut!
Am observat acum mai bine de o luna ca la verificarea resurselor in My Orange apare ceea ce se vede in poza aceasta... pe toate numerele de telefon care sunt pe numele meu.. un fel de ai consumat x din 0.. 

Jay_0-1745062643920.jpeg

Nu stiu de cand este situatia, eu atunci am observat.. Nici in varianta desktop nu apare altfel.. nu e ca si cum imi fac griji pentru resurse, doar ca nah, ca orice lucru care nu pare in regula, ma irita.. Am intrebat atunci pe chat si raspunsul este cel din poza aceasta.. 

Jay_1-1745062699078.jpeg

Stie cineva ceva in plus despre aceasta situatie? 

Ar putea sa fie o eroare greu rezolvabila sau ar putea avea legatura cu situatia din poza aceasta?..

Jay_3-1745062998847.jpeg

Feeling lucky, what can I say.. 🙂

Ce-i drept, mi s-a intamplat sa primesc si vreo 3 mesaje cu un cod de whatsapp pe care eu nu l-am solicitat, pentru ca n-aveam de ce, deci cineva a fost foarte interesat sa se conecteze cu numarul meu pe whatspp doar pe unul dintre numere..

Cam atat.. multumesc!

 

MihaiC99
Maestru certificat

Buna,

Mai este un topic deschis pe același subiect în linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/aplicatia-my-orange/afisare-resurse-eronat/td-p/182765 

Ultimul update este că se lucrează, cel mai probabil se va remedia după sărbători când vor reveni cei de la tehnic.