la 13-10-2022 09:31 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 10:49 AM de DanielaH
Buna seara. Intampin o problema cu asocierea contului de aplicatii fixe (internet si tv) cu aplicatia My Orange. Dupa ce introduc codul de abonat, imi cere parola de orange thank you. O introduc si imi spune ca a aparut o eroare.
la 13-10-2022 09:36 PM
Parola de "orange thank you"presupun ca e cea de la numarul meu de abonament. Caci eu cand am semnat contractul de internet/tv am utilizat un nr prepay de orange.
13-10-2022 09:46 PM - editat 13-10-2022 09:49 PM
Salutare!
Parola Orange Thank You este formată din ultimele 6 cifre din CNP.
Ai detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/ce-este-parola-orange-fosta-parola-thank-you/m-p/22259
Sau aici:
https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72
Baftă!
la 13-10-2022 09:58 PM
Am incercat acum si cu ultimele 6 cifre din CNP. Tot nu functioneaza. Oricum, parola Orange Thank You o schimbasem pe nr de
abonament din *100#
la 14-10-2022 06:14 AM
Atunci va trebui să le ceri ajutorul la 300 sau să le scrii la adresa de email sesizari@orange.com sau în formularul de Contact, adică aici (mai jos în pagină):
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 17-10-2022 12:00 PM
@AdrianG ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor