anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu primesc piniate la plata recurenta

Burt0s-ul
Junior

Salutare, in urma cu 2 luni am optat pt plata recurenta a abonamentelor si al meu si al sotiei, dupa plata automata a facturilor nu am mai primit nici o piniata. De ce??

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Burt0s-ul: Pinate-le se primesc EXCLUSIV pentru plățile efectuate din aplicația MyOrange în momentul efectuării plății. Plățile recurente urmează alt traseu, nu accesează ”singure” aplicația. Iar fără accesarea aplicației pentru efectuarea plății, nu se primesc pinate. Simplu. Mai exact, în secțiunea 4.2 a regulamentului, regăsești mențiunea clar: ”Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange”.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Burt0s-ul: Pinate-le se primesc EXCLUSIV pentru plățile efectuate din aplicația MyOrange în momentul efectuării plății. Plățile recurente urmează alt traseu, nu accesează ”singure” aplicația. Iar fără accesarea aplicației pentru efectuarea plății, nu se primesc pinate. Simplu. Mai exact, în secțiunea 4.2 a regulamentului, regăsești mențiunea clar: ”Acțiunile se recompensează doar dacă se realizează cu succes din aplicația de mobil My Orange”.

Mulțumesc frumos 🙂

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă vrei să primești pinate, mai pui atunci (în luna respectivă ) minim un leu în contul My Orange. Și eu fac așa, pentru că am facturile plătite în avans, dar mai adaug câte ceva. Din cauză că ai plata recurentă nu primești pinate!

Dar încearcă așa cum ți-am spus și o să ai și pinatele!

Baftă!