anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suprataxa Grand Slam Gaming2 ???

Antal
Junior

Salut,
Saptamanal primesc urmatoarea notificare:
Plata in valoare de 4.00 euro prin Grand Slam Gaming2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

Pe factura apare: Colectare in numele tertilor 20,30 ron
Precizez, ca nu m-am abonat la nici un joc... Cum pot clarifica aceata situatie?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Pentru dezabonare poți apela direct la partenerul NTH Mobile la adresa de e-mail info.ro@ccsupport.biz sau numărul de telefon +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

DanielaH
Moderator

Salut, @Antal! Bun venit în Comunitate!

De la ce număr primești notificările prin SMS?

Mesajele SMS vin de pe Orange. Nu arata numar de telefon.

MihaiC99
Campion

Salut,

Este posibil să te fi  înscris fără să-ți dai seama la un serviciu cu suprataxa. Aceste taxe sunt adesea asociate cu servicii premium de conținut, jocuri sau abonamente prin SMS.

Verifică mesajele SMS primite (chiar și cele mai vechi) pentru a vedea dacă contin informații despre modul de dezabonare.

Ai o lista cu numere cu suprataxa și modul de contactare al furnizorilor de servicii in link-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2024-09/Lista-numere-scurte-publica-pe-site-ul-Or... 

Dacă nu găsești informațiile necesare pentru dezabonarea de la acest serviciu, poți contacta Orange telefonic sau prin chat pentru asistență.

https://www.orange.ro/contact/ 

Mersi.
Asistenta prin chat nu duce nicaieri, vorbesc cu un AI copil, fara sa gasesc o rezolvare la problema.

Trebuie sa tastezi "transfer" pentru a fi transferat catre un operator uman.

Buna, chiar astazi am trimis mail la adresa mentionata pentru a solicita dezabonare de la acest serviciu care ma taxa cu 4.07 euro aiurea si am fost placut surprinsa sa primesc raspuns ca am fost dezabonata ,in mai putin de 5 minute. Multumesc pentru informatie.

DanielaH
Moderator

Pentru dezabonare poți apela direct la partenerul NTH Mobile la adresa de e-mail info.ro@ccsupport.biz sau numărul de telefon +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Multumesc pentru suport.
Am incercat aceasta solutie, prin nr. de telefon, si am efectuat dezabonarea (prin robot).
Totusi peste o saptamana o sa stim cu siguranta daca am reusit.
Dar inca tot nu stiu pentru ce am platit de 3 x 20 de lei.
Ca si despre abonare nu stiu ce sa spun, nici o urma ca m-am abonat la ceva, si cred ca aceste firme fantoma trebuie interzise.
Posibil ca totul sa aiba legatura si cu atacul cibernetic orange.

Poate fara sa vrei ai dat un ok, un accept la o reclama ceva. Sau mai are cineva acces la telefonul tau, poate un copil?

Total gresit.
Am cautat pe net firma NTH Mobile.
Pe Google au recenzii numai de 1 stea, si toti scriu c-am acelasi lucru, taxează pentru un serviciu despre care nimeni nu știe nimic, toata lumea scrie ca sunt hoti.

Nu e nici un atac,este o escrocherie a unui partener Orange care trebuie reclamata.

Buna unde se poate face aceasta reclamație ce e interesant ca pentru abonare nu iti trimit nici un mesaj dar pentru dezabonare iti trimit mesaj sunt firme fantoma eu doresc sa fac ceva mai departe dar nush unde mai exact ce ii mai interesant ca cei de la Orange stiu despre ce este vorba tare dubios la orice te abonezi trebuie sa primești un sms ceva ca sa ai habar de acea abonare dar nimic escroci trebuie opriți cumva va rog daca știți unde se poate face reclamatie

Printr-un apel la  +40 318262751 am rezolvat , am primit sms ptru confirmare. Inca nu-mi a aparut pe factaura de mai in orange. Cu chat la orange nu am putut rezolva.

 

Bun venit în Comunitate! Mă bucur că ai rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.