anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Transfer puncte orange nefunctional online browser sau android My Orange

Tony_11
Junior
In ultimele patru zile am incercat sistematic transferul de puncte Orange între mai multe numere cu vechime de cel puțin 2 ani în rețea și nu am reușit, mereu apare mesajul "Ne pare rău a apărut o eroare". Am încercat atât din browsere ca Chrome, Mozzila , internet Explorer, edge atat normal cat si incognito rulate de pe Windows sau Linux + aplicația mobil My Orange. La relații clienți se solicita trimiterea unui print screen cu eroarea care e aceeasi cea menționată. Exista cumva o soluție de rezolvare a acestei probleme? sau serviciu oferit e doar formal și funcționează câteodată ;)...dacă e asa părerea mea e că nu are ce căuta în lista de servicii orange care are in renume :). Help me pls!
17 Răspunsuri 17

Jay
Campion certificat
Salut! Ai o poza cu condițiile care trebuiesc îndeplinite, vezi dacă te încadrezi în ele.. si, in link este un subiect asemanator.. Incearca si prin apel la *100# Ramuri: - 3 abonamentul meu, optiuni si blocare numar - 1 continuare - 3 puncte thank you si achizitie telefon - 4 transfer puncte - 1 pentru a introduce parola.. Parola este numarul de buletin, fara serie, doar cele 6 cifre - apoi urmezi pasii pe care ti-i da.. alegi numarul de puncte si apesi trimite, scrii numarul de telefon si, din nou, trimite.. Mai departe de atat n-ar trebui sa fie mare lucru.. dar, eu nu vreau sa transfer, asa ca nu stiu ce mesaj iti mai da.. :) Succes! https://comunitate.orange.ro/questions/1972610-transfer-puncte-thank-you

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Serviciul este funcțional, dar cu siguranță mai pot apărea și unele probleme de moment. Urmărește pe aici: https://www.orange.ro/help/transfer-de-puncte-thank-you-75 sau pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1972610-transfer-puncte-thank-you

FLo1
#StarMember
@Tony: Daca vrei sa transferi puncte OTY intre numere proprii... nu te mai obosi. Iti spun dintr-un episod similar propriu. Daca vrei un transfer spre alt numar (abonament care nu este al tau) al punctelor OTY, atunci asta e altceva. De ce? Intreaba-i pe cei de la Orange. Si inca ceva: OTY este doar pentru ABONAMENT. Sper ca nu ai incercat vreun transfer pe numar de PREPAY. :))

DanielaH
Moderator

@Tony, bine ai venit în Comunitatea Orange! Numerele între care vrei să transferi punctele îndeplinesc condițiile expuse de Jay mai sus? Ne-ar ajuta, într-adevăr, un screenshot cu eroarea afișată. Te așteptăm cu mai multe detalii.

Update: Începând cu data de 16 septembrie 2021 nu mai este disponibil transferul de puncte thank you pentru abonații persoană fizică.

Tony_11
Junior
Mutumesc mult pentru raspunsuri si adaug urmatoarele: - @Jay - conditii indeplinite - @FLo_1 - nr. nu sunt proprii - @Vio73 - nu sunt absurd , inteleg ca pot sa mai fie si probleme dar de 4 zile ;) - @DanielaH - ai atasat si eroarea :) -

DanielaH
Moderator
@Tony, ți-am scris în mesaj privat. Aștept feedbackul tău. Mulțumesc!

Tony_11
Junior
Update situatie: Ieri dupa 2 mail-uri catre serviciul.clienti@orange.ro cu eroarea descrisa mai sus aparuta pe 2 numere de pe care s-a incercat transferul de puncte in ultimele 4 zile, am avut azi dimineata in jurul orei 11:00 surpriza placuta ca de pe amandoua, la incercarea de transfer, s-a schimbat mesajul din eroare in urmatorul mesaj: "Cererea este in curs de procesare" si am zis ca urmeaza sigur sa fie transferate punctele (am atasat poza cu mesajul aparut). Surpriza neplacuta este ca nici la aceasta ora punctele nu sunt in contul numarului meu si mai mult relatii clienti orange nu mi au comunicat ca ar fi o tranzactie in acest sens si mi au mai zis ca urmeaza sa fiu contactat de altcineva..probabil techical staff. Anexez un print screen cu noul mesaj in speranta ca pana sa mi intre punctele nu se epuizeaza telefonul dorit din stoc :)).

Tony_1
Începător
Si uitasem sa adaug...punctele sunt tot in contul celor doua numere care au incercat transferul catre mine iar mesajul initial de eroare a reaparut :(.

Jay
Campion certificat
Dacă nu mai apare în curs de procesare, la acest moment, ar trebui sa se încerce și varianta descrisa de mine.. prin *100#.. cine stie.. Orice modificare cere timp.. nu mai știu, daca e vorba de 24 sau 48 de ore..

Tony_11
Junior
Am incercat @Jay, la fel, nu merge, se solicita permanent reintroducerea numarului. Multumesc de interes!

Miha_Z
#StarMember
Ciudata situatia descrisa de tine. Probabil este vreo problema cu sistemul de transfer puncte Thank You. Eu am transferat anul trecut punctele Thank You catre abonamentul mamei din My Orange si totul a decurs cu usurinta.

Tony_11
Junior
Probabil acum cu ofertele astea de triplare puncte cred că sunt puțin tehnic depășiți fata de numărul de solicitări... oricum normal ar fi ca in momentul in care vi cu oferte exclusiv online sa pregătești in prealabil și platformele IT să susțină campania...păcat că văd acum că și orange, companie cu renume , abordează așa asemenea situații 😞

Miha_Z
#StarMember
In ultimele luni atentia oamenilor s-a indreptat spre mediul online. Din aceasta cauza si vanzarile online au crescut si poate numarul mare de comenzi le-a cam dat batai de cap. Acum daca s-au mai deschis din magazinele Orange sper sa se revina la normal si sistemele sa-si revina.

Tony_1
Începător
Da asa e, si intradevar se poate intampla ceva neprevazut mai ales in perioada asta, dar ce m a surprins pe mn, dupa o perioada de peste 16 ani in Orange, este ca pentru prima data nu am primit de 4 zile un raspuns corect, ci tot asa "taraganeala" si nu vroiam nimic mai mult decat sa mi iau un telefon si observam pe magazin online (care cu siguranta are si el probleme privind accesul mai ales in timpul zilei...lent tare ;)) ca se vand ca painea calda. 😞