la 12-11-2025 08:42 PM - editat ultima oară la 28-11-2025 10:05 AM de DanielaH
Aveti o eroare in aplicatie , nu pot inregistra numarul de telefon cu toate ca acesta a fost inregistrat in profil, mi se spune ca nu e numar de orange cu toate ca e.
12-11-2025 09:10 PM - editat 12-11-2025 09:16 PM
Salutare!
Încearcă din nou. La mine a funcționat fără probleme. Sau facut câteva modificari pe/în site/cont din cate vad (de aici probabil și problemele).
https://app.synopanel.com/surveys?_locale=ro
la 12-11-2025 09:24 PM
Am incercat, nu merge, nu exista niciun mail de raportat eroarea, pur si simplu nu poti iesi din ecranul ala unde bagi numarul. de telefon si datele de nastere.
12-11-2025 09:26 PM - editat 12-11-2025 10:02 PM
Probabil am fost norocos, după 2 încercări mi-a fost trimis SMS-ul de confirmare număr.
la 14-11-2025 11:29 AM
Salut, @provo2gaby! Ai reușit să înregistrezi datele în aplicație?
14-11-2025 11:40 AM - editat 14-11-2025 11:42 AM
Din păcate, problema persista. Eu am reușit să mă înregistrez (sa accesez contul), însă atunci când se dorește schimbarea numărului de telefon apare eroarea respectiva.
Am trimis o sesizare către serviciul clienți prin chat (aștept un răspuns). Nu folosesc serviciul, însă am testat pentru a putea vizualiza eroarea.
la 14-11-2025 11:54 AM
Nu. Atunci cand introduci numarul de telefon orange nu merge, aplicatia imi spune ca nu e numar de orange. Nimeni pana acum nu a rezolvat problema.
la 14-11-2025 12:30 PM
Ca sa vedeti compententa la nivelul Orange eu fac sesizare in chat-ul orange despre problema si o tipa imi spune sa reinstalez aplicatia, nestiind ca nu exista o aplicatie! Atunci cum sa se rezolve o problema daca toata lumea e depasita? Lasari mesajul! Asumati-va incompetenta si nu mai pierdeti timpul oamenilor!
14-11-2025 12:57 PM - editat 14-11-2025 01:00 PM
Păi există si aplicație.
Chiar tu ai deschis topicul cu: "Aveți o eroare in aplicație ..".
Iar dacă aplicația My Orange există, poate ar trebui sa fii mai explicit: cum ești logat, direct din browser mobil sau cum zici si aici: "
Nu. Atunci cand introduci numarul de telefon orange nu merge, aplicatia imi spune ca nu e numar de orange. Nimeni pana acum nu a rezolvat problema", după care spui:
"o tipa imi spune sa reinstalez aplicatia, nestiind ca nu exista o aplicatie!".
Înainte sa dai cu piatra, fii mai explicit. Poate "tipa" a mai discutat cu vreo 200 oameni, pana la ora asta si pur si simplu nu a înțeles ce vrei.
la 14-11-2025 01:00 PM
E vorba de aplicatia de sistem site cum vrei sa-i spui nu o aplicatie propriu zisa de android sau pc la asta m-am referit cand am spus "aplicatie" Ai vreo rezolvare sau pur simplu ai intrat sa corectezi?
la 14-11-2025 01:05 PM
Inchideti topicul asta ca m-am lamurit cu voi , intra cineva sa expuna o problema si din urma vin altii fara solutii sa tina partea operatorilor orange ,si nici nu se rezolva nimic, de ce ati mai facut aceasta comunitate? nu mai raspund la nimic si nici ni mai i tru pe aici, si poate renunt si la orange ca nu e vital!
la 14-11-2025 01:12 PM
@provo2gaby am deschis și eu o sesizare ieri. Dacă primesc un răspuns cu privire la aceasta problema te anunț.
la 15-11-2025 10:38 AM
A fost deschisă o sesizare către departamentul responsabil, iar în câteva zile voi fi contactat (cel mai probabil începând de luni).
la 14-11-2025 01:05 PM
Ai 2 variante: poate îți dai seama ca eroare e la tine.
Daca nu îți merge din browserul mobil (chrome sau ce folosești tu pe telefon/PC), intra pe link-ul ăla si descarcă aplicația My Orange pe telefon.
Apoi urmezi pașii și realizezi ca "tipa" ți-a spus un lucru de bun simt.
la 14-11-2025 01:02 PM
Tu ce tot tii apararea cuiva care nu stie sa rezolve o problema indiferent care ar fi ea? Esti agitator de forum sau cum ? Am o problema o rezolva cineva ori ba???
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor