anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme in panelul Customer Voice

provo2gaby
Explorator

Aveti o eroare in aplicatie , nu pot inregistra numarul de telefon cu toate ca acesta a fost inregistrat in profil, mi se spune ca nu e numar de orange cu toate ca e.

38 Răspunsuri 38

MihaiC99
Campion

Salutare!

Încearcă din nou. La mine a funcționat fără probleme. Sau facut câteva modificari pe/în site/cont din cate vad (de aici probabil și problemele).

https://app.synopanel.com/surveys?_locale=ro 

5681.jpg

Am incercat, nu merge, nu exista niciun mail de raportat eroarea, pur si simplu nu poti iesi din ecranul ala unde bagi numarul. de telefon si datele de nastere.

Probabil am fost norocos, după 2 încercări mi-a fost trimis SMS-ul de confirmare număr.

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Salut, @provo2gaby! Ai reușit să înregistrezi datele în aplicație?

Din păcate, problema persista. Eu am reușit să mă înregistrez (sa accesez contul), însă atunci când se dorește schimbarea numărului de telefon apare eroarea respectiva.

5753.jpg

Am trimis o sesizare către serviciul clienți prin chat (aștept un răspuns). Nu folosesc serviciul, însă am testat pentru a putea vizualiza eroarea.

Screenshot_20251113_200316_Chrome.jpg

Nu. Atunci cand introduci  numarul de telefon orange nu merge, aplicatia imi spune ca nu e numar de orange. Nimeni pana acum nu a rezolvat problema.

  

Screenshot_20251114_122710_My Orange.jpg

 Ca sa vedeti compententa la nivelul Orange eu fac sesizare in chat-ul orange despre problema si o tipa imi spune sa reinstalez aplicatia, nestiind ca nu exista o aplicatie! Atunci cum sa se rezolve o problema daca toata lumea e depasita? Lasari mesajul! Asumati-va incompetenta si nu mai pierdeti timpul oamenilor!

Păi există si aplicație.

Chiar tu ai deschis topicul cu: "Aveți o eroare in aplicație ..".

Iar dacă aplicația My Orange  există, poate ar trebui sa fii mai explicit: cum ești logat, direct din browser mobil sau cum zici si aici: "

Nu. Atunci cand introduci  numarul de telefon orange nu merge, aplicatia imi spune ca nu e numar de orange. Nimeni pana acum nu a rezolvat problema", după care spui: 

"o tipa imi spune sa reinstalez aplicatia, nestiind ca nu exista o aplicatie!".

Înainte sa dai cu piatra, fii mai explicit. Poate "tipa" a mai discutat cu vreo 200 oameni, pana la ora asta si pur si simplu nu a înțeles ce vrei. 

 
Aplicația: aici, la care intr-adevăr - poți nimeri in perioade in care se face mentenanța si atunci te cerți degeaba. 

E vorba de aplicatia de sistem site cum vrei sa-i spui nu o aplicatie propriu zisa de android sau pc la asta m-am referit cand am spus "aplicatie" Ai vreo rezolvare sau pur simplu ai intrat sa corectezi?

Inchideti topicul asta ca m-am lamurit cu voi , intra cineva sa expuna o problema si din urma vin altii fara solutii sa tina partea operatorilor orange ,si nici nu se rezolva nimic, de ce ati mai facut aceasta comunitate?  nu mai raspund la nimic si nici ni mai i tru pe aici, si poate renunt si la orange ca nu e vital!

@provo2gaby  am deschis și eu o sesizare ieri. Dacă primesc un răspuns cu privire la aceasta problema te anunț.

A fost deschisă o sesizare către departamentul responsabil, iar în câteva zile voi fi contactat (cel mai probabil începând de luni).

5773.jpg

Ai 2 variante: poate îți dai seama ca eroare e la tine.

Daca nu îți merge din browserul mobil (chrome sau ce folosești tu pe telefon/PC), intra pe link-ul ăla si descarcă aplicația My Orange pe telefon

Apoi urmezi pașii și realizezi ca "tipa" ți-a spus un lucru de bun simt. 

Tu ce tot tii apararea cuiva care nu stie sa rezolve o problema indiferent care ar fi ea? Esti agitator de forum sau cum ? Am o problema o rezolva cineva ori ba???