[Rezolvat] Customer Voice - nu functioneaza parola

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-11-2020 05:46 PM
Am cont customer voice de cativa ani dar cand incerc sa intru in cont nu functioneaza parola, am incercat sa resetez parola dar cand completez campurile si dau "Termina" primesc eroarea "Te rugăm să respecți formatul de parolă solicitat" chiar daca parola mea contine toate elementele necesare formatului cerut. Ce ar trebui sa fac?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-11-2020 06:30 PM
Salut, Patrikr. Bine ai venit în comunitate.
Am transmis colegilor situația ta cu privire la contul de Customer Voice și vom reveni cu un răspuns.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-11-2020 03:02 PM
Buna, multumesc pentru ajutor, am fost contactat de un coleg care a reusit sa imi reseteze parola, as dori sa semnalez o problema care am observat ca induce lumea in eroare (sau poate doar pe mine), parola necesita un simbol, folosind "=" cerinta se face verde(✓) dar daca incerci sa o setezi nu te lasa si spune ca nu urmezi formatul, eu recomand ca "=" sa fie adaugat pe lista de simboluri permise sau sa se faca evident faptul ca acesta nu este considerat ca simbol prin ramanerea cerintei rosie(X).
Multumesc inca o data pentru ajutor!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-11-2020 03:30 PM
@Patrikr, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite colegilor noștri.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-11-2020 05:04 PM
Revenim cu vești bune. Colegii noștri au și implementat sugestia ta. A fost făcut un update pe lista de caractere și a fost adăugat și acesta “=”, alături de celelalte simboluri.
Mulțumim încă o dată și te mai așteptăm în Comunitate.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2021 07:18 PM
Buna ziua ,
Aceeasi problema o intampin si eu , doresc sa ma loghez parola incorecta , schimb parola tot nu merge.
Rog o rezolvare.
Multumesc

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2021 07:36 PM
@Mihai Vasile bine ai venit în comunitate!
Voi transmite situația ta colegilor care se ocupă de acest proiect și voi reveni cu un răspuns aici sau în privat.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 12:45 PM
@Mihai Vasile, colegii noștri ne-au confirmat că parola a fost resetată. Ne poți confirma și tu că totul este în regulă și ai reușit să te loghezi?
Ți-am trimis și un mesaj privat cu mai multe detalii în urmă cu 3 zile.
