la 27-04-2025 12:05 PM - editat ultima oară la 02-05-2025 01:09 PM de MihaelaA
Cum pot rezolva problema ? Menționez, că a apărut după ce am dat resetare la setările din fabrica la telefon.
la 27-04-2025 12:16 PM
Salut @Zen7979,
Poți sa ne spui si ce telefon ai?
la 27-04-2025 12:20 PM
Samsung galaxy s24 ultra.
la 27-04-2025 12:24 PM
Merci @Zen7979! Pentru activare trebuie sa fi pe date mobile si nu pe WIFI. Încearcă prin a dezactiva WIFI si activa datele mobile apoi da un restart la telefon, verifica din nou opțiunea in Setări si daca e nevoie dezactivează si activează din nou.
la 27-04-2025 12:31 PM
Am făcut ce a i zis și asa apare...
27-04-2025 12:34 PM - editat 27-04-2025 12:35 PM
Trebuie doar sa aștepți pana când se va configura in rețea apoi il vei putea folosi, durează între 1 și 10 minute dacă totul e în regulă (rețea, cont Orange, aplicație corectă etc.). In unele cazuri rare (rețea încărcată, probleme de sincronizare la operator) poate dura și până la 1-2 ore.
la 27-04-2025 12:53 PM
@Zen7979 sa ne anunți daca s-a activat serviciul sau nu peste 2 ore. Daca nu voi găsi o soluție pentru tine.
la 27-04-2025 01:59 PM
Nu s a activat...este blocat la "Se configurează "
la 27-04-2025 02:09 PM
Poți sa încerci alți pași acum dar fi atent sa fi conectat la internet doar pe date mobile.
Intră în Setări (Settings) pe telefon.
Derulează și apasă pe Aplicații (Apps).
Caută și selectează Mesaje (sau Google Messages — dacă ai instalat aplicația Google).
Apasă pe Stocare (Storage).
Acolo vei vedea două opțiuni:
- Șterge date (Clear Data)
- Șterge memoria cache (Clear Cache)
Apasă doar pe Șterge memoria cache.
Suplimentar pot închide forțat aplicația Mesaje, vei vedea sus un buton numit Forțează oprirea (Force Stop). Apasă pe Forțează oprirea și confirmă.
După acești pași da un restart la telefon si mergi din noua in Setări la Mesaje pentru a verifica daca s-a schimbat statusul sau nu.
la 27-04-2025 02:24 PM
Pare ,că nu vrea sub nici o forma...în fine așa moare deocamdată...Mersi oricum, că ai încercat să mă ajuți.
la 27-04-2025 02:30 PM
Cu drag! Dacă vrei să mai încerci și alți pași poți să ne anunți. E posibil sa te trezești cu serviciul funcțional in următoarele ore sau zile.
la 27-04-2025 12:35 PM
Mai exista un topic deschis pe aceeași temă:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/problema-chat-rcs-yoxo/td-p/184809
Serviciul este funcțional în orice altă rețea cu excepția Orange.
la 27-04-2025 12:39 PM
@MihaiC99 informația postata de tine este falsa.
Serviciul Chat Messages este disponibil atât in Orange cat si pe YOXO. Orange a fost prima rețea din Romania care a oferit acest serviciu.
https://www.orange.ro/servicii/chat-messages/
https://www.yoxo.ro/help/cum-folosesc-serviciul-chat-messages-pe-abonamentul-yoxo/
la 27-04-2025 12:44 PM
Atenție la cuvinte! Nu interpreta
In acest moment există foarte multe persoane care nu se pot conecta la acest serviciu (android) in rețeaua Orange. Pare o problema ce afectează foarte multe persoane.
la 27-04-2025 12:48 PM
La mine a funcționat până am dat resetare la setări din fabrica la telefon...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor