la 13-08-2022 10:08 PM
la 13-08-2022 11:42 PM
la 14-08-2022 12:18 AM
la 14-08-2022 12:43 PM
la 14-08-2022 03:08 PM
la 02-09-2022 10:52 AM
la 02-09-2022 11:54 AM
la 30-10-2023 12:45 PM
@DanielaH se pare ca threadul asta inca e de actualitate. Pe 25 Octombrie am incarcat doua cartele, fiecare cu cate 6 Euro, pentru o incarcare am primit 20 puncte, pentru alta nu am primit. De asemenea mi-am platit factura tot pe 25 Octombrie si nu am primit punctele Thamk you 😞
Poti verifica, te rog!
la 30-10-2023 12:49 PM
Salut, Nicolae!
Da, este o situație cunoscută de către colegii noștri care lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 06-11-2023 06:01 PM
@DanielaH Ar trebui sa fac o sesizare undeva anume legat de cazul meu? sau sa astept cateva luni pana se decide Orange ca o sa fixeze problema?
la 07-11-2023 09:13 AM
Situația este în continuare în atenția colegilor noștri. Din păcate, nu avem în acest moment un termen pentru soluționare. Îmi pare rău.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor