anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte Thank You de care nu am beneficiat niciodată în 19 ani

Marușcsa
Începător
Bună seara, vă trimit acest mesaj, care este și ultimul, nu mai am ce discuta cu ''hoți'' Am fost client la Orange cu diverse cartele prepay, abonamente voce de peste 18-19 ani încă 4 serii de abonamente voce-internet-tv. In aceste perioade am acumulat punte Thank You în valoare de peste 200 de roni din care s-a furat și din cei 200 roni de-a lungul anilor până și din ce a rămas din furt nici pentru acelea nu am avut dreptul să cumpăr accesorii.
Menționez că în cei peste 19 ani niciodată nu am beneficiat de puncte, nu am primit cum se primea un tel gratis la 2 ani, pe 1 februarie mi-ați suspendat serviciile care la voce (tel) și internet (ruter) nu funcționau încă din octombrie anul trecut, la insistențele mele mi s-a propus să reziliez serviciile (am înregistrări cu diverși consultanți) că am știut că am de a face cu '' hoți'' am rămas restant cu o factură din ian 2021 de 83 de lei, vă plătesc această factură cu mare drag când voi primi accesoriile în mână nu cu vb. de la un mag. orange până atunci nici vb. de plată de la mine puteți crede că s-a întâlnit hoțu cu prostu,,, Nu mă intimidați pe mine cu un S R L-u (EOS KSI) situat într-un apartament într-o scară de bloc, să fie sănătoși și acest Srl-u nu la ei am avut puncte Thank You, așa că gata cu atâtea amențări ori dacă nu aveți ce face continuați, numai bine. Cu stimă Ioan (acest Mesaj va fi salvat, capturat și suprapus pentru a dovedi pe lângă înregistrările menționate!!!
3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat
@Maruscsa/Ioan.. comunitatea este formata, în majoritate, din clienti, nu este un serviciu clienți, mesajul postat aici nu te ajuta la ce demersuri vrei sa faci mai departe.. ceea ce ai trimis către serviciul clienți poate fi folosit în acest sens.. presupun ca ai trimis un mail cu ce nemulțumiri ai.. Inteleg ca printre nemulțumiri, este si faptul ca n-ai folosit punctele timp de 19 ani.. Punctele oty sunt valabile maxim 3 ani.. daca nu sunt folosite, se pierd.. de asemenea, daca nu ma înșel, se pierd și dacă nu-ti plătești facturile și, drept urmare, se suspenda abonamentul.. Eu nu am vazut nicăieri, ca s-ar da un telefon gratuit o data la 2 ani.. Prețul unui telefon este mai mic la prelungire de abonament decât la liber, dar, gratis, se dau de obicei telefoane clasice, modele vechi, sau care au preț mic.. pentru ca reducerea acoperă prețul...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Îmi pare rău pentru faptul că nu ai primit puncte thank you, dar acest lucru trebuia spus la momentul/ momentele respective, pentru că anumite facilități își pierd valabilitatea după un anumit timp sau dacă se întârzie plata facturilor, iar la prepay nu se oferă puncte thank you. Cel mai bine ar fi fost să discuți cu cineva de la Serviciul.clienți, pentru că noi, așa cum spunea și colega, nu te putem ajuta! Baftă în continuare, indiferent de decizie!

mihai_13
Maestru
dupa cate citesc pe "comunitate" ca sa fii client orange nu ai nevoie numai de "bani" mai ai nevoie si de "inteligenta" ...