Optiunea "Vreau sa fiu contactat" mai functioneaza?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2022 12:59 PM - editat ultima oară la 23-12-2022 01:05 PM de DanielaH
Cunosc toate metodele de contact Orange (nu are rost sa le scrieti din nou ca raspuns) doar am incercat si "metoda" "asta" care nu functioneaza - si am facut experimentul de doua ori fara nici un rezultat .
Mi s-a parut mai usor sa fiu sunat de un operator decat sa incerc degeaba de 5 ori telefonic sa intru in contact cu orange pentru a dezactiva o optiune pe care nu o pot dezactiva online de pe site ...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2022 01:42 PM
Te sună, dar fiind o perioadă mai aglomerată, termenul este mai mare spre 48-72h.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-12-2022 05:50 AM
de la primul demers au trecut mai mult de 72 ore 😋 noroc ca mai am timp de asteptat pana la urmatoarea data de facturare ...
BINE ar fi sa pot dezactiva online aceasta optiune asa cu am putut sa o si activez ! fara sa mai am nevoie de un asistent orange ( poate sa "scrie" DA ti-se va dezactiva optiunea cu urmatoarea data de facturare ... simplu ! )

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-12-2022 06:26 AM - editat 26-12-2022 06:28 AM
un lucru bun s-a intamplat - se pare ca in urma demersului meu ""tehnicul Orange"" a rezolvat problema si am putut dezactiva online optiunea (cum era si firesc) multumesc !
