la 19-03-2025 02:59 PM
Buna ziua.
Bazez titlul pe urmatoarele:
1. Nu pot schimba parola de la cont. Parola e corecta, ma pot conecta cu ea dar cand vreau sa o schimb, imi spune ca e incorecta;
2. Incercarea de a comanda un nou sim se blocheaza intr-o eroare;
3. Celalalt cont pe Orange.fix este total inaccesibil de pe orice browser pc sau mobil sau app.
Exista alt motiv pentru toate astea?
Intr-un comunicat de ieri Orange zicea ca recomanda abonatilor schimbarea sim-urilor. Cum as putea sa fac asta daca totul e blocat?!
la 19-03-2025 04:24 PM
Salut!
Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.
Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 19-03-2025 03:36 PM
Buna ziua,
1. Parola o poți schimba și accesând link-ul de mai jos (am uitat parola).
https://www.orange.ro/accounts/login-user
Se poate și din aplicație schimba parola (parola uitata/resetare)
2. Te poți deplasa într-un magazin Orange.
Contactezi serviciul clienți pentru suport (chat/telefonic).
3.Poti contacta serviciul clienți și să ceri ștergerea contului urmând să-l creezi din nou.
la 19-03-2025 03:41 PM
Nu ati inteles.
Problemele astea apar pe orice platforma, link, tip de dispozitiv, aplicatie m-as conecta. Am incercat si de pe pc si de pe telefon.
Iar site-ul propriu-zis orange fix nu imi este accesibil, nu doar contul meu. La fel, de pe orice platforma, sistem de operare, tip de dispozitiv. Problema nu este de la mine.
19-03-2025 03:49 PM - editat 19-03-2025 03:54 PM
In screenshot se vede că ați încercat să schimbați parola din aplicație fiind logat.
Ați încercat să schimbați parola fara să fiți logat, puteți arăta un screenshot.
https://www.orange.ro/accounts/login
la 19-03-2025 03:56 PM
19-03-2025 04:01 PM - editat 19-03-2025 04:01 PM
Eu tocmai ce am schimbat parola fara sa fiu logat.
Ca sa poți mai întâi deconecteazate din cont.
19-03-2025 03:38 PM - editat 19-03-2025 03:40 PM
Salutare!
Nu cred că are legătură, ci pur și simplu e ceva nefuncțional. Te sfătuiesc să iei legătura cu ei prin una dintre metodele de Contact și să le explici toate acestea, cerând ajutorul.
Dacă vrei să schimbi sim-ul mai repede, poți s-o faci și în orice magazin.
Baftă!
la 19-03-2025 04:24 PM
Salut!
Sunt, într-adevăr, probleme cu schimbarea parolei care pot afecta o parte dintre utilizatori.
Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care lucreaza la remedierea ei.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
19-03-2025 04:26 PM - editat 19-03-2025 04:26 PM
Atentionati-i, va rog, si la problema inlocuirii sim-ului. Multumesc.
la 19-03-2025 04:42 PM
Sigur, am transmis ambele situații mai departe colegilor.
Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor