anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare program de fidelizare? Azi-noapte am pierdut 59 euro.

Mădălin
Cunoscător certificat
Noaptea : modificare program de fidelitate
Cu 1 an în urmă se întâmplă același lucru : Orange modifica subit condițiile programului de fidelitate astfel toți abonații nu mai primeau puncte thank You pentru alte acțiuni decât plata la termen a facturii plus că valoare în magazinul online scădea de la 20% la 10% din factura .
Anul acesta , în aceeași perioadă aproximativa , Orange modifica bonusul pentru anii petrecuți în rețea din dublarea valorii punctelor in magazin in GB de internet.
În consecință , azi-noapte am pierdut 59 euro .
Voi cat ați pierdut?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@Mădălin, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.

Programul de fidelizare în sine nu s-a modificat. Promoția conform căreia se acorda un bonus de 10% pentru punctele OTY pentru fiecare an de vechime in rețea s-a încheiat în 4 nov. 2019.

 

Începand cu 5 nov. 2019 s-a revenit la oferta conform căreia punctele OTY au urmatoarea valoare:

• pentru toate device-urile cumpărate cu prelungire pe 24 de luni, valoarea punctelor va fi cu 50% mai mare decat standard (ex: 10 puncte in magazinul online valorează 15)

• pentru produsele la pret standard sau prelugire pe 12 luni, valoarea va fi cea existenta (ex: 10 OTY = 1 EUR)

 

Referitor la resursele de internet, pentru vechimea în rețea se acordă un bonus lunar de 512 MB pentru fiecare an vechime in retea.

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu delfinas , este vorba despre un alt abonament pe care îl administrez de 16 ani dar care nu este pe numele meu.Insa pe acesta sunt împuternicit . Punctele mele valorau (marți) 220 euro iar miercuri valorau doar 157 euro parca...când am verificat situația am văzut că bonusul pentru anii petrecuți în rețea sa transformat în 7.5 gb de net (penibil când am sute de GB de consumat lunar ). Mie imi place să știu că nu sunt tras în cărămidă insa de cele mai multe ori ajungi sa vezi că de fapt toată lumea încearcă să te facă astfel e bine sa nu ai așteptări de la nimeni și să te aliniezi cu ceilalți

DanielaH
Moderator

@Mădălin, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.

Programul de fidelizare în sine nu s-a modificat. Promoția conform căreia se acorda un bonus de 10% pentru punctele OTY pentru fiecare an de vechime in rețea s-a încheiat în 4 nov. 2019.

 

Începand cu 5 nov. 2019 s-a revenit la oferta conform căreia punctele OTY au urmatoarea valoare:

• pentru toate device-urile cumpărate cu prelungire pe 24 de luni, valoarea punctelor va fi cu 50% mai mare decat standard (ex: 10 puncte in magazinul online valorează 15)

• pentru produsele la pret standard sau prelugire pe 12 luni, valoarea va fi cea existenta (ex: 10 OTY = 1 EUR)

 

Referitor la resursele de internet, pentru vechimea în rețea se acordă un bonus lunar de 512 MB pentru fiecare an vechime in retea.

Firefly
Cunoscător
Acum înțeleg și eu cum sta treaba. Găsesc mult mai avantajoasa oferta care s-a încheiat în 4 noiembrie. Poate cei de la Orange o vor relua curând.

Razvan
#StarMember
Era avantajoasa pentru cei cu vechime mare în rețea. Am beneficiat de ea, în primăvară la prelungire.

imch
Cunoscător certificat
Acum inteleg si eu de ce nu vedeam modificarile pe programul de fidelizare! Nu am o vechime asa de mare. Imi pare rau pentru tine, si pe mine probabil m-ar fi apucat „dracsorii”. Pe de alta parte, obiectiv vorbind, ideea de bonus, in sine, reprezinta ceva ce nu iti apartine efectiv, ci iti este dat in plus. Daca bonusul in sine nu a fost „carlig contractual”, daca intelegi ce vreau sa spun, nu iti apartine efectiv tie decat in momentul in care il folosesti. E cam ca promotia de la magazin: daca cumperi telefonul azi, primesti cadou si un smartwatch, daca il iei maine, nu mai primesti cadoul. Stii ce vreau sa zic? Oricat de naspa ar fi, nu e obligatia lor sa ti-l dea permanent... Dar cred ca pot vorbi cu asa lejeritate doar pentru ca pe mine nu ma afecteaza efectiv schimbarea respectiva...

Gianni
Cunoscător certificat
Cum spuneam mai sus ofertele nu țin o veșnicie; ele pot fi schimbate oricînd; nici noua ofertă nu e rea; imi pare rău pentru cei care au pierdut, dar vor cîștiga în viitor.

Miha_Z
#StarMember
Ai pierdut cativa euro. Daca stiai ca in aceeasi perioada ti s-a mai intamplat ceva similar ar fi trebuit sa achizitionezi ceva de suma aflata in cont. Acum, din punctul meu de vedere, poti doar astepta sa intre iar in vigoare fostul program de fidelizare.

Gianni
Cunoscător certificat
Pîna va intra in vigoare noul program de fidelizare contul va expira. Pierderile nu vor fi chiar atît de mari, dar asta este.

Celik
Junior
extras din raspunsurile ORANGE : Referitor la resursele de internet, pentru vechimea în rețea se acordă un bonus lunar de 512 MB pentru fiecare an vechime in retea.. Deci EU,care am numarul de aproximativ 25 de ani in retea,ce fidelizare imi acordati la abonament,din moment ce eu am acum 512 Mb..de rasul curcilor,cu toate incarcarile prepay efectuate lunar,la fel unde pretindeti ca acordati 5 Gb bonus ???

Gianni
Cunoscător certificat
@Celik , eu luna aceasta am primit bonus 50 GB in rețeaua 4G nu știu dacă am să folosesc măcar jumătate,aceste resurse sunt valabile 30 de zile.După această perioadă ceea ce nu ai folosit le pierzi.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Celik, ți-ai activat bonusul de vechime în rețea? Dacă nu, o poți face și găsești pașii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1980003-activa-bonusul-internet-vechime Succes!