Din punctul meu de vedere nu ar fi vorba de "utilitate", mai degraba as spune o rasplata pentru faptul ca a avut incredere in acea firma si a decis sa faca mai multe abonamente la ei.
Ar fi bine ca firma sa aprecieze acei clienti care si-au demonstrat devotamentul ani la rand, devenind clienti fideli si sa le ofere mici recompense. Si nu ma refer neaparat la recompense in echipamente sau telefoane, ca ar fi costisitor la miii de abonati, dar poate fi si sub forma de resurse( mai multe minute, Gb, sms-uri in retea). Cu siguranta micile atentii vor fi apreciate si pe langa faptul ca vor ramane in continuare clienti fideli, vor transmite prietenilor, cunostintelor aprecierea primita din partea firmei si-i va determina sa vina alaturi de ei.
Din pacate acest lucru nu prea se intampla. 😞 Din cauza concurentei, batalia se da pe noii clienti, cautand noi metode cat mai atractive de a determina abonatii de la alte firme sa se porteze la ei. Si creaza abonamente preferentiale, cu resurse duble, dar uita cu totul de vechii clienti, cei fideli care si-au demonstrat devotamentul, care la fel de usor din lipsa unor alte beneficii, ar putea fi "orbiti" de ofertele mai bune de portare de la competitori.