anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am un cont my Orange însă numărul asociat nu mai este necesar

Anonim
Neaplicabil

Cum pot șterge contul my Orange fără a intra în contact cu serviciul clienți?

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

In (aplicatia) MyOrange->Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)->Setari->Stergere cont

Nu am incercat si nu stiu daca doar sterge contul sau mai trebuie o bifa pe undeva.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Depui o cerere din secțiunea Contact.

Ai un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/cum-pot-sterge-un-cont-my-orange/m-p/68256

De curiozitate, de ce vrei să faci asta? 

 Succes!

Anonim
Neaplicabil

Cartela nu mai era activa (in perioada de gratie).

Am un alt cont principal.

Știai că nu are treabă contul cu numărul? Adică poți adăuga alt număr unui cont și șterge unul existent fără a afecta funcționalitatea contului. Dacă ai un singur număr atunci DA, nu poți cont fără număr și nici cu număr dublat.

Anonim
Neaplicabil

Nu mă interesează să adaug alt număr.

Vreau doar sa sterg contul pe care nu îl mai folosesc.

Cum menționam, un singur număr care se șterge duce la ștergerea contului.

Anonim
Neaplicabil

Nu suntem de acord pe acest subiect.

Nu am putut să îl șterg fiind principal (singurul pe cont).

Scopul final fiind ștergerea contului.

Tocmai, contul nu poate să rămână în aer, adică dorind eliminarea singurului serviciu existent trebuie șters contul. "Scopul final fiind ... " ... renunțarea irevocabilă la acel număr inactiv. Simplu.

Anonim
Neaplicabil

Nu mă interesează eliminarea serviciului existent ci ștergerea contului care a venit la pachet cu eliminarea serviciului (bonus 2 in 1)

Când nu vrei să faci ceea ce declari inițial, ajungi să modifici răspunsurile inițiale și să deschizi topicul doar pentru discuții care dispar din context în urma modificărilor. Succes.

Anonim
Neaplicabil

Am modificat pentru că ai fost indus in eroare.

Pentru a nu se mai interpreta.

Anonim
Neaplicabil

Scopul este găsirea soluțiilor la problemele avute.👍

Răspunsul dat de pololica ma ajutat foarte mult.

Pololică
#StarMember

In (aplicatia) MyOrange->Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)->Setari->Stergere cont

Nu am incercat si nu stiu daca doar sterge contul sau mai trebuie o bifa pe undeva.

Anonim
Neaplicabil

Ai citit cu atenție întrebarea!🙂

Trebuie confirmata de 2 ori ștergerea contului.

Se deschide o sesizare iar în maxim 24 de ore se primește un mail de confirmare ștergere cont.

Screenshot_2024-06-25-17-05-28-163_com.google.android.gm-edit.jpg

Doar am întrat în setările aplicație. Cum ziceam, nu am folosit setarea și nu știu dacă mai e nevoie de vreun pas în plus sau nu. 

Dacă te-a ajutat, 👍