25-06-2024 03:47 PM - editat 25-06-2024 05:36 PM
Cum pot șterge contul my Orange fără a intra în contact cu serviciul clienți?
la 25-06-2024 04:13 PM
In (aplicatia) MyOrange->Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)->Setari->Stergere cont
Nu am incercat si nu stiu daca doar sterge contul sau mai trebuie o bifa pe undeva.
la 25-06-2024 04:07 PM
Salutare!
Depui o cerere din secțiunea Contact.
Ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/cum-pot-sterge-un-cont-my-orange/m-p/68256
De curiozitate, de ce vrei să faci asta?
Succes!
25-06-2024 04:59 PM - editat 25-06-2024 05:25 PM
Cartela nu mai era activa (in perioada de gratie).
Am un alt cont principal.
la 25-06-2024 05:16 PM
Știai că nu are treabă contul cu numărul? Adică poți adăuga alt număr unui cont și șterge unul existent fără a afecta funcționalitatea contului. Dacă ai un singur număr atunci DA, nu poți cont fără număr și nici cu număr dublat.
la 25-06-2024 05:17 PM
Nu mă interesează să adaug alt număr.
Vreau doar sa sterg contul pe care nu îl mai folosesc.
la 25-06-2024 05:20 PM
Cum menționam, un singur număr care se șterge duce la ștergerea contului.
25-06-2024 05:22 PM - editat 25-06-2024 05:27 PM
Nu suntem de acord pe acest subiect.
Nu am putut să îl șterg fiind principal (singurul pe cont).
Scopul final fiind ștergerea contului.
la 25-06-2024 05:38 PM
Tocmai, contul nu poate să rămână în aer, adică dorind eliminarea singurului serviciu existent trebuie șters contul. "Scopul final fiind ... " ... renunțarea irevocabilă la acel număr inactiv. Simplu.
25-06-2024 05:42 PM - editat 25-06-2024 05:43 PM
Nu mă interesează eliminarea serviciului existent ci ștergerea contului care a venit la pachet cu eliminarea serviciului (bonus 2 in 1)
la 25-06-2024 05:49 PM
Când nu vrei să faci ceea ce declari inițial, ajungi să modifici răspunsurile inițiale și să deschizi topicul doar pentru discuții care dispar din context în urma modificărilor. Succes.
la 25-06-2024 05:51 PM
Am modificat pentru că ai fost indus in eroare.
Pentru a nu se mai interpreta.
25-06-2024 06:07 PM - editat 25-06-2024 06:09 PM
Scopul este găsirea soluțiilor la problemele avute.👍
Răspunsul dat de pololica ma ajutat foarte mult.
la 25-06-2024 04:13 PM
In (aplicatia) MyOrange->Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)->Setari->Stergere cont
Nu am incercat si nu stiu daca doar sterge contul sau mai trebuie o bifa pe undeva.
25-06-2024 04:57 PM - editat 25-06-2024 05:06 PM
Ai citit cu atenție întrebarea!🙂
Trebuie confirmata de 2 ori ștergerea contului.
Se deschide o sesizare iar în maxim 24 de ore se primește un mail de confirmare ștergere cont.
la 25-06-2024 06:48 PM
Doar am întrat în setările aplicație. Cum ziceam, nu am folosit setarea și nu știu dacă mai e nevoie de vreun pas în plus sau nu.
Dacă te-a ajutat, 👍.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor