Vreau să iau legătura cu un operator
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 08:30 AM - editat ultima oară la 11-07-2024 04:07 PM de MihaelaA
Bună ziua numi merg televizoarele de 2 zile
De ieri tot încerc și nu pot lua legătura cu nimeni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 09:36 AM
Salutare,
Aceasta comunitate este formata, majoritar, din oameni fara legatura cu Orange: poate sunt clienti, poate nu. Cu exceptia catorva persoane din echipa de moderare, nu prea sunt angajati Orange. Asadar, cea mai buna solutie pentru a intra in legatura cu un operator este sa urmezi calea recomandata la https://www.orange.ro/contact/
Completand datele solicitate, poti alege sa fii sunata inapoi.
Desigur, poti opta sa suni la 300 si sa discuti cu Djia; nu cunosc vreo scurtatura pentru a cere legatura cu un operator, insa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 09:57 AM
Salut!
O varianta ar fi după ce suni la numarul 300 sa formezi tastele 1110, insa de așteptat tot vei avea de așteptat. Inițial ți se cere sa spui pe scurt motivul apelului și apoi vei fi preluata când se ve elibera un consultant.
Sau în scris, pe chat și scriind transfer consultant, ca să nu stai prea mult cu roboțelul.
Pentru ambele tit trebuie totuși răbdare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 10:07 AM
Salutare!
Dacă ai telefon mobil Orange, sună la 300 și după ce te va identifica Djia și te va întreba despre ce este vorba, vei asculta robotul și vei urma pașii indicați de către acesta. Dacă este vorba despre servicii mobile, cred că vei selecta combinația de taste 5-2-0 dacă ai abonament, iar la final te va întreba de ultimele 6 cifre din CNP.
Dacă ai prepay sau alt serviciu, te sfătuiesc să intru pe Chat Djingo ( transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau din aplicația My Orange - cele 3 punctulețe din dreapta jos ( Altele)- Contract și feedback -Scrie-ne ( transfer operator).
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 12:06 PM
Cam greu așa ceva,eu am stat la telefon odată 24 de minute și nimic, după s-au închis, în aplicația my Orange doar roboți și când se trezește unul să răspundă nu are nici o soluție de rezolvare am pățit de nenumărate ori,este chin,la mailuri răspund după 3 zile, dacă ai o urgență nu ai cum să o rezolvi cu ei,am făcut și câteva reclamații în legătură cu semnalul în zona mea nimic ,nici o rezolvare, așa că baftă in continuare...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 01:41 PM
Daca vrei sa iei legătura cu un operator trebuie sa suni la 300 și când ajungi in meniul interactiv formezi tastele 5-2-0 .
Daca folosești chat apeși scrii cuvântul transfer și îi dai send până ești transferata către un operator.
https://www.orange.ro/contact/
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:17 PM
Nu pot loa legătura am încercat la toate nr sunt pe Vodafone
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-07-2024 03:19 PM - editat 11-07-2024 03:20 PM
Ai incercat și prin chat sau formularul de contact.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:20 PM
Am încercat prin ambele
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:21 PM
Și ce se întâmplă pe chat?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 05:22 PM
Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 şi selectează opţiunea "Nu sunt client Orange".
Poate reușești sa vorbești totuși sa faci o sesizare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:18 PM
De ieri tot în cerc și nu pot loa legătura cu nimeni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:16 PM
Bună ziua numi merg televizoarele de 2 zile
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-07-2024 03:24 PM
Așa de greu se ia legătura o să fac reclamație
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-07-2024 03:26 PM - editat 11-07-2024 03:32 PM
Daca nu reușești te poți deplasa într-un Orange Shop sa faci sesizare.
Dar încearcă și prin formularul de contact unde descrii problema și ceri sa fii sunata.
https://www.orange.ro/contact/
Chatul este funcțional am testat însă când ești în conversație cu djingo scrii transfer și dai send până ești transferata către un consultant unde va trebui sa descrii problema.
Conversația nu este in timp real.