anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare achizitii accesorii magazin online!..

Jay
Campion certificat
Salut!
Ma uit de ceva timp dupa o pereche de casti fara fir.. nu-mi sunt neaparat urgente, dar, uneori mi-ar placea sa nu mai incep sa caut prin geanta sau sa ma plimb cu telefonul in mana peste tot si, nah, privitul e gratis..

Asa arata pagina cu accesorii la acest moment, adica am bifa pe optiunea "in stoc", in dreptul produselor apare ca sunt pe stoc, dar, totusi, nu le pot adauga in cos, insa pot trimite datele unde sa ma notifice cand revin in stoc.. in functie de stocul disponibil de "telefoane".. 🙂
Initial am zis ca, poate, s-au facut niste modificari si daca ma conectez apare butonul magic de adauga.. dar, nu..
Am verificat si cu alte produse, de exemplu un kit wireless tastatura si mouse, sau sterilizator smartphone, insa eroarea "rezista"..

Stie cineva unde este buba?
Multumesc!
10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
@Jay: Bine ai revenit după o perioadă de absență. Problema ta legată de magazinul online este una tipică de platformă. O vei putea rezolva discutând direct cu ei. La mine apărea (culmea) din cauza dorinței mele de a ridica produsul din magazin. Altfel, dacă era prin curier (mi s-a comunicat ulterior) eroarea nu ar fi apărut. Nu știu ce anume ai selectat, dar procesul și astfel de erori nu sunt NORMALE la un astfel de retailer. Rezolvarea cea mai rapidă și mai sigură o ai contactându-i telefonic pe cei de la magazinul online. Succes.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru sesizare și pentru capturile de ecran! Am transmis situația colegilor noștri. Revenim când avem un răspuns.

Jay
Campion certificat
Multumesc!.. Nu ma grabesc, am vrut doar sa atrag atentia asupra erorii, ca poate n-o fi doar la mine.. La mine e invers.. intai a aparut eroarea, apoi, hop si eu in vizita..

arsradu
#StarMember
Da, e o problema undeva. Ma gandesc ca acel mesaj nu tine cont de informatia de mai sus ("in stoc" in cazul asta). Si atunci, ai discrepante. O parte zice ca ar fi in stoc, cealalta ca nu e. :)) Ma gandesc ca, probabil, site-ul nu face actualizare in timp real, sau nu o face peste tot. Adica...nu-ti da voie sa-l adaugi in cos, deci...macar pe partea asta e ok (banuiesc ca produsul nu e pe stoc), dar nici nu apare ca nu ar fi pe stoc.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. Produsul este în stoc acum și poate fi comandat (https://www.orange.ro/magazin-online/accesorii/accesorii-accesorii-all/celly-buds-inear-flip1-black). @Jay, mulțumim încă o dată pentru postare.

arsradu
#StarMember
Daniela, ai idee cumva daca s-a remediat sau urmeaza sa se remedieze si problema de functionare a site-ului? Pentru ca readucerea pe stoc a produsului, cu toate ca rezolva problema in momentul asta, nu o va rezolva pentru alte produse, sau cand acelasi produs va ramane din nou cu stocul pe 0. De-aia zic. Problema e primordial de functionalitate a site-ului, dupa care si de stoc.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@arsradu, noi aici, în Comunitate, suntem focusați în primul rând pe comunicarea soluționării problemelor semnalate și insistăm mai putin pe cauzele acestor situații sau pe explicații tehnice (pentru că nu acesta este scopul principal al Comunității :)). Dar colegii noștri către care redirecționăm aceste situații te asigur că analizează în detaliu aceste erori și fac ceea ce este necasar ca ele să nu se mai replice și în cazul altor produse/ servicii/ aplicații etc. Îmi pare rău că nu pot răspunde exact la întrebarea ta, dar mă bazez pe înțelegere și încredere. Mulțumesc.

arsradu
#StarMember
Biine, bine. Nu mai intreb chestii tehnice. :P Intrebarea era doar ca sa nu ne trezim din nou, cu aceeasi problema, pe alt thread... Nu e tocmai eficient. De-aia intrebam. Pentru ca, dupa cum ai observat, sunt foarte multe thread-uri deschise cu probleme ale magazinului online. De cele mai multe ori, probleme legate de stoc, adaugare produse in cos...etc. De aici si intrebarea. :) Dar ok, am inteles, speram ca cei care se ocupa de site sa fi remediat (si) problema site-ului, nu doar sa actualizeze stocul. 🙂 Mersi frumos!
Client Orange

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@arsradu îți mulțumim pentru că acorzi mare atenție acestor lucruri și apreciem mult.

 

@Jay să ne spui, te rugăm dacă ai putut comanda căștile și te așteptăm apoi cu feedback. Eu una când mi-am luat căștile fără fir am fost wow, să pot să merg prin casă fără telefon când ascult muzică sau vorbesc la telefon, să dau liniștită cu aspiratorul, să spăl vasele, etc. Pe afară nu mă deranja neapărat firul, dar la treburile din casă e super tare să nu ai fir!

Jay
Campion certificat
@Mihaela, cu multa rabdare.. :) In varianta noua a site-ului este in lucru optiunea de a ridica personal produsul, iar in varianta veche, nu voia sa ia in calcul voucherul, cand ajungeam la pasul pentru adresa livrare.. nu era diferenta mare, dar, nah, daca tot aveam voucher, m-am incapatanat sa nu cedez.. La final, am avut surpriza sa-mi arate adresa de mail ok, dar, numarul de telefon pentru sms, care a aparut afisat, nu-l mai am de vreo 7 ani, cred.. si, nu inteleg de ce a aparut acolo, in conditiile in care, eu am mai facut comenzi cu ridicare din shop sau livrare, insa, n-a mai aparut acel numar niciodata, dupa ce l-am schimbat.. Acum, nu stiu daca a fost trimis sms si la numarul acela, este foarte probabil, dar, l-am modificat si am salvat, astfel ca am primit sms pe numarul actual.. sper sa nu sune clientul care are acel numar acum sa-mi anuleze comanda :)))