anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Ghid] Cum sa scapi de majorarea abonamentelor

Anonim
Neaplicabil

Stimati clienti Orange (si nu numai) am scris in celalalt topic dedicat discutiilor cu noile mariri de tarife de la Orange faptul ca nu voi mai accepta sa imi ofer suportul pe gratis nici pentru Orange si nici pentru alti operatori intrucat nu imi ofera niciun beneficiu real/material niciunul din acestia. Din contra, eu platesc din banii mei serviciile lunar. Faptul ca primesti badge-uri si alte inutilitati pe mine nu ma incanta, nu ma ajuta sa-mi pot plati traiul zilnic si alte facturi. Si cu siguranta nici pe voi.

Vreau sa afirm de la bun inceput ca aceasta discutie nu are ca scop defaimarea niciunei companii, ci scopul meu este sa ajut clientii sa fie cat mai informati si sa nu se mai lase calcati in picioare de aceste mizerii si manevre repetate care nu fac decat sa ne arate cat de mizerabila a ajuns industria telecom din Romania.

Acest topic se adreseaza clientilor care vor sa beneficieze de cele mai bune oferte, la toti operatorii din tara, cu exceptia Digi care nu au astfel de metode de a taxa diferential clientii.

Pasii sunt simpli, iar multi dintre voi ii stiti deja. Solutia se numeste portare. E timpul sa le dam batai de cap cat mai multe operatorilor care se decid sa ne schimbe tarifele chiar si cand ne aflam in perioada contractuala mai nou, in repetate randuri sub tot felul de false pretexte, cu notificari lipsa, ci doar niste mesaje aruncate in facturi, modificari care dispar brusc cand se initiaza o portare sau reziliere.

 

O sa iau ca exemplu situatia unui client Orange afectat de noile modificari si care doreste fie sa porteze definitiv la alt operator, fie sa porteze doar ca sa forteze mana Orange de ai oferi ceva mai bun.

Pasul 1: clientul ORO depune o cerere de portare la oricare alt operator doreste

Pasul 2: Se asteapta mesajul de dispare (si poate chiar si apeluri insistente) din partea ORO cu oferte de 2 si 4 euro cu TVA inclus, doar ca sa nu plece clientul din retea

Pasul 3: In intervalul de 3 zile lucratoare clientul decide daca merge pana la final cu portarea sau ramane la Orange

Daca operatorii decid sa-si bata joc de noi in halul asta atunci e cazul sa facem si noi ceva.

Sper sa va fie de folos si dati share la cati mai multi clienti.

Important: Va recomand sa faceti asta ori de cate ori e nevoie si sa nu mai achizitionati telefoane de la operatori cu prelungiri, astfel orice taxa de reziliere devine ilegala pentru ca serviciile care nu se pot presta nu au cum sa fie platite. Se rezolva cu reclamatii la ANCOM/ANPC.

 

 

19 Răspunsuri 19

Ramona_Ionela
Junior

Factura curenta era emisa deja când am făcut plata. Asa cum mi-a zis agentul am făcut imediat ce am avut disponibil o sursa de internet 

Atunci fie factura apare ca "neplătită", fie a fost plătită de două ori. Simplu.

Anonim
Neaplicabil

Și la mine creste de luna viitoare cu 5 euro, am 5 servicii, nu este deloc normal adică la clienții noi dai abonamente de 5 euro iar la cei existenți le crești prețul, este corect asa ceva? Sunt si angajați orange pe aici chiar sunt curios de scuza pt acel euro în plus pt fiecare serviciu. Luați de la noi în plus ca să puteți susține preturi mici pt clienții noi vi se pare fair-play?

Zamolxes
Începător

Tocmai mi-am exprimat dorința de a renunța la serviciul Home Net 4G, pentru că am primit SMS prin care eram înștiințat de emiterea facturii și că factura conține date importante referitoare la majorarea tarifului serviciilor. Păi stați puțin, nu sunt de acord cu majorarea tarifului, parcă aveam un contract, oricum aveți profit, de ce mai vreți 1 euro în plus de la mine? Pentru că s-a scumpit Coca Cola? Și pentru mine s-a scumpit. Voi renunța la acest serviciu pe care l-am plătit gras, sunt curios ce ofertă mi se va prezenta când voi fi sunat (în 9 zile lucrătoare). 

Razvan
#StarMember

Ofertele reduse clienților noi sunt plătite de clienții existenți prin majorarea abonamentelor cu 1 euro/serviciu. Criza se pare că este doar pentru o parte din abonați, pentru alții curge lapte și miere.