la 26-01-2024 11:25 AM
Bună ziua,
Ma aflu în afara contractului cu un plan care cuprinde mai multe numere ale membrilor familiei. In urma conv tel la Orange cust serv mi am exprimat dorința de a le separa ( nu discontinua) căci copii sunt mari și fiecare cu planurile sale. Lucru care mi s a comunicat ca se poate face doar la magazin fizic orange. La magazin fizic mi s a spus ca doar dacă sunt toți membrii prezenți se poate face aceasta separare. Îmi aduc aminte ca prin cnp ul meu s a făcut contractul și eram doar eu prezent. Mi se pare absurd căci doar de sărbători se ivește ocazia de a fi cu toții împreună, servicii, facultăți etc iar Orange sa necesite un astfel de efort din partea clientului este și mai și. Înainte de a ma adresa undeva de protecția și confortul consumatorului, îmi poate confirma cineva dacă s au schimbat chiar asa mult legile în ultimii ani încât schimbarea unui plan sa nu mai fie atât de facila?
Mulțumesc frumos,
George B
26-01-2024 11:39 AM - editat 26-01-2024 11:50 AM
Buna,
Dacă aveți toate numerele in afara contractului puteți cere reziliere și trecere numere la prepay Orange după care fiecare membru își poate face propriul abonament.
Sau puteți rezilia numai abonamentele dorite și cereți o oferta pentru dumneavoastra
La transfer abonament persoana care accepta trebuie sa fie prezenta (lucru normal deoarece persoana poate refuza).
la 26-01-2024 12:14 PM
Salutare!
Numerele fiind abonamentele tale (juridic, esti titularul lor, se subintelege ca nu le folosesti tu pe toate), sunt doua variante:
Protectia consumatorului nu te poate ajuta. Esti titularul numerelor si vrei sa le cedezi. Orange trebuie sa stie ce se intampla cu numerele (le cedezi [cesiune] si titularul numerelor cedate se schimba [si de aici nevoia de date personale ale noului titular de contract pe numerele cedate] sau cartele prepay si aia e [se va achita in factura cate 5E+TVA pentru fiecare numar trecut pe cartela reprezentand contravaloare credit]).
26-01-2024 01:03 PM - editat 26-01-2024 01:25 PM
E firesc sa fie de fata toti cei carora vreti sa le treceti abonamentele, pentru ca fiecare va deveni titularul abonamentului sau, asa ca trebuie sa incheie noile contracte pe numele lor, sa le semneze ca sunt de acord si sa aleaga abonamentul pe care si-l doresc. De data asta, nu sunteti doar dv in ecuatie, ci mai multi.
Daca e prea complicat si nu mai aveti rabdare sa asteptati sa va adunati toti, inchideti abonamentele celorlalti, dupa cum v-au zis si colegii, si sa le treceti pe prepay. Asa, va putea fiecare sa aleaga, independent de dv, daca ramane pe prepay sau daca alege abonament si ce plan tarifar isi doreste.
la 26-01-2024 02:20 PM
Am omis sa specific ca nu doream extindere de contract sau alt abonament ci doar fiecare linie / număr sa nu mai fie legata de cnp ul meu sau contul acesta, sa fie independenți. Soluția cu prepay este cea mai potrivita. Apreciez efortul însă păcat ca cei de la magazin sau online nu mi au recomandat acest lucru.
26-01-2024 03:16 PM - editat 26-01-2024 03:25 PM
Nu v-au recomandat pentru că doresc să facă cat mai multe abonamente din care au comision.
La cartela prepay nu rentează.
Acesta este rezultatul unui salariu de bază mic și bonusare din Nr de abonamente făcut.
Aceasta metoda de recompensare corupe și afectează etica unor angajați (nu toți).
la 26-01-2024 03:53 PM
Având în vedere că abonamentele vor fi noi (nu există continuitate la cesiune), cel mai bine este să le treceți pe prepay, iar apoi, fiecare în funcție de timpul propriu și dorință, va încheia (sau nu) un abonament pe numărul utilizat. Simplu și fără efort și explicații.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor