anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce departament din cadrul Orange se ocupă de sesizările legate de acoperire?

Razvan
#StarMember
Departamentul unde ajung sesizările.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bineînțeles că Departamentul Tehnic. El este cel avizat să rezolve probleme de acest fel. Sigur, după ce se analizează sesizarea la alte departamente. Există unele termene în care se fac verificările de rigoare, după care se dă o soluție.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bineînțeles că Departamentul Tehnic. El este cel avizat să rezolve probleme de acest fel. Sigur, după ce se analizează sesizarea la alte departamente. Există unele termene în care se fac verificările de rigoare, după care se dă o soluție.

Jay
Campion certificat
Cu siguranta departamentul tehnic.. se face o sesizare la serviciul clienti, in urma careia primesti un mail si exista un termen in care esti sunat, pentru rezolvarea problemei..

Ascary
Campion certificat
Eu am primit răspuns la sesizări in plic prin posta. Am primit și emailuri dar cele mai multe au fost in scris. Tot adevărat este că sesizările mele erau atât de elaborate și documentate încât mereu am primit răspuns pozitiv. De aceea spun mereu,contează persoana la care ajunge sesizarea dar și cât de bine este construită sesizarea.