la 09-03-2023 01:01 AM - editat ultima oară la 09-03-2023 09:30 AM de DanielaH
După cum am scris și in titlu, de 5 min telefonul ( cartela ) a rămas fără semnal, eu nefăcând nimic, nu am umblat la el, era la încărcat.
la 09-03-2023 06:20 AM
Salutare!
Pot fi mai multe cauze:
- să fi picat rețeaua în zona ta;
- să aibă telefonul probleme;
- să nu mai fie sim-ul în regulă ( să fie defect).
Cum poți să-ți dai seama în care dintre situațiile respective ești? Verifică dacă alții din jur au semnal și dacă da, încearcă să bagi sim-ul în alt telefon și să vezi cum stă treaba.
Dacă este sim-ul defect, trebuie să te deplasezi la un magazin Orange și se schimbă gratuit, pe baza C.I. Sigur, se poate și din cont, doar să ai sim liber.
Detalii aici pentru schimbare sim pe abonament:
https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-un-abonament-95
Iar aici sunt detaliile pentru prepay:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
Revino cu detalii!
Baftă!
09-03-2023 07:11 AM - editat 09-03-2023 07:11 AM
@BRobert: Bun venit în Comunitate. În astfel de situații, fără panică, prima acțiune este un simplu restart. dacă problema persistă, verifici dacă alte telefoane din jur (familie, vecini, prieteni), din zona unde te afli, acuză aceleași probleme. Dacă NU, problema e la telefonul/SIMUL tău și trebuie analizat punctual. Altfel, poți verifica într-o altă zonă, întrucât sunt posibile lucrări la releul din zona respectivă.
Pentru o schimbare de SIM poți merge în orice OrangeShop cu CI la tine și cu SIM-ul în cauză (dacă e prepay).
Te așteptăm cu noutăți și actualizări ale problemei menționate.
la 09-03-2023 10:08 AM
@BRobert, ai încercat o probă cu SIM-ul într-un alt telefon? Persistă situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor