anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am achitat ratele, dar In My Orange apar tot neplătite

Piflucky
Junior
Am achitat ratele Orange. In My Orange apar tot neplătite. Nu mi se explica de ce.
4 Răspunsuri 4

Viocat
Senior certificat
Se mai intampla in week end. Mai ai putina rabdare. Eventual poti trimite confirmarea platii astfel "Poți să confirmi efectuarea unei plăți din contul tău My Orange online, secţiunea Sumar - Plătește factura Alte modalități: fie prin apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon sau apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300, ramura 2 - Cronos, facturi li reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 3 dacă ai achitat factura și dorești să confirmi plata"

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Cam după 48 de ore se actualizează datele datele în My Orange. Sper să se întâmple și la tine. Iar dacă nu se întâmplă, poți comunica faptul că le-ai plătit la Serviciul Clienți. Succes!

DanielaH
Moderator
@Piflucky, s-a actualizat situația cu ratele în My Orange? Este totul în regulă?

Piflucky
Junior
Nu s-a rezolvat nimic.Am trimis dovada platii la serviciul clienți și apar tot cu ratele neplătite.