anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A dispărut nr. de telefon din contul online

Viorel_9
Începător
Am făcut o portare la unul din numerele ce aveam cu orange, iar astazi mi-au dispărut amândouă din contul online.
Si nu pot intra să văd consum, facturi etc. De ce?
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Exista posibilitatea sa fi creat contul My Orange initial pe numarul portat. Banuiesc ca nu erau abonamente. Dar daca revii cu detalii pe topic sau cu o notificare (apel la 300 sau chat Djingo) catre Serviciul Clienti, vei lamuri acest aspect.

DanielaH
Moderator
Viorel, bine ai venit alături de noi în Comunitatea Orange! Ne dai, te rog, mai multe detalii? Înțeleg că ai avut două numere în rețeaua Orange și pe unul dintre ele l-ai portat în altă rețea? Iar acum nu-ți mai apare în My Orange nici numărul care este în continuare în rețea? Când ai făcut portarea? Ne-ar ajuta și un screenshot din aplicație ca să ne dăm seama exact despre ce este vorba (binențeles, ascunzând datele personale).

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Cred că erai administrator de cont prin intermediul acelui număr și dacă l-ai portat, s-a șters și contul. Cred că poți să-ți faci alt cont, în caz că nu-l mai poți recupera pe cel vechi. Până atunci, ai cronos și alte funcții și pe telefon, la *100#, și te poți ajuta de acestea. Date despre cronos poți afla și prin apel la 415! Succes!

FLo1
#StarMember
Experimentat personal: numere de prepay adaugate, cont facut pe numar de abonament. Renuntarea la abonament nu a facut nici numarul disparut si nici contul neaccesibil. E drept, numarul de abonament nu a fost portat ci trecut pe prepay.

DanielaH
Moderator
@Viorel, s-a rezolvat problema cu contul online pe care ne-ai descris-o aici? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității. Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.