anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Predare echipament OROC pe cheltuiala mea

Blue12
Senior

Buna ziua. Am depus o cerere de reziliere pentru televiziunea OROC acum 30 de zile. Am 5 zile la dispozitie sa predau echipamentele intr-un magazin Orange, dar... cand m-am dus ca sa le predau angajatii mi-au spus ca ei nu pot sa le primeasca, fiindca sunt Orange. Eu trebuie sa le predau catre fostul Telekom, de aceea mi-au dat o adresa catre care sa le livrez prin curier, pe cheltuiala mea personala, desi lor le trebuiesc aceste echipamente si ei se vor folosi de ele in continuare. Ce parere aveti?

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Una normala: predarea se face catre cel care ti le-a furnizat.

Legat de pretul predarii (adica prin curier): cand trimiti un produs in service (in garantie) producatorul suporta cheltuiala (si de la tine catre service, dar si invers, de la service catre tine). In contract cum zice ca se face predarea echipamentelor (in contractul cu Telekom, dar si in notificarea de preluare a aparaturii aflate in custodie)?

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Pololică
#StarMember

Una normala: predarea se face catre cel care ti le-a furnizat.

Legat de pretul predarii (adica prin curier): cand trimiti un produs in service (in garantie) producatorul suporta cheltuiala (si de la tine catre service, dar si invers, de la service catre tine). In contract cum zice ca se face predarea echipamentelor (in contractul cu Telekom, dar si in notificarea de preluare a aparaturii aflate in custodie)?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Și eu le-am dus special la magazinele lor de mai multe ori. Din păcate, astea sunt regulile și ne conformăm lor. Și la RDS le-am dus tot la ei, deci este la fel!

 

Blue12
Senior

Va anunt ca desi am predat echipamentele prin curier sambata, si ele au ajuns la depozitul logistic ieri la ora 15:22 (confirmare facuta de curier prin awb-tracking), in MyOrange in sectiunea asistenta imi arata ca mai am doar o zi pentru a preda echipamentele intr-un magazin fost Telekom, sau daca nu, un tehnician va veni sa le ridice. Eu acum ce fac? Ce sa-i dau la tehnician daca am predat echipamentele? La numarul din biletul primit din Orange Store nu raspunde nimeni, la 300 nu raspunde nimeni...

Conteaza "data postei" (in cazul tau, data la care ai predat, conform AWB, echipamentele). Teoretic, astazi ar trebui sa fie in posesia Orange. Mai verifica pe parcursul zilei starea livrarii (de preferat dupa ora 12).

Hi
Junior entuziast

Ai confirmare ca au ajuns, La revedere!!! În locul tău nici nu le mai răspundeam la mesaje sau telefon, atâta timp cât ești acoperit, asta merita dacă își bat joc de clienți     1 îți dă adresa sa trimiți prin curier    după aia  îți spune ca mai ai 1 zi și vine cineva sa le ridice,ce înseamnă vrăjeala asta. Eu le adunam toate într-o cutie și direct în pod cu ele.,vine sa le ia cineva bine, nu vine sa fie sănătoși, ca să predai niște echipamente cineva trebuie sa facă recepția la acele echipamente și tu trebuie sa primești o hârtie în acest sens ca ai predat toată aparatura,atata timp cât nu se semnează un proces verbal de predare/primire eu pot sa le trimit și după 1 săptămâna sa zică ca nu sunt complete. Trebuie sa aibă oameni angajați pentru aceste spețe. Exemplu un bătrân la 85-90 de ani care e la pat cum predă aceste echipamente? Cineva trebuie sa fie care sa se ocupe de asa ceva, Dar nu ma mai mira nimic la Orange. O firmă care se respecta pe ea însăși cât și clientul au oameni puși pe toate domeniile dar Orange are oameni doar la încasat banii din facturi restul bate vântul nu mai exista nimeni, Pe parte de service numai ciobani, zugravi, și necalificați și incompetenti

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Eu și la RDS le-am predat la fel, adică tot la sediul lor. Și ale mele din oraș, dar și din casa de la țară. Deci cum este? 

Hi
Junior entuziast

Nu știu)))) Să vină să le ia, mie îmi este frică de fire, de curent cine le-a pus sa vină să ia mațele. Nu pun mâna pe cabluri că îmi este frică, trebuie sa aibă pe cineva care se ocupa de treaba asta, Trebuie puși și astea pe drumuri nu numai clietii

 

 

Si la televizor cum te uiti? Schimbi bateriile singur sau chemi in inginer electronist?

Scuze, dar faza asta este deviata. Cred multe, dar hai sa trecem la astea mai lumesti.

Hi
Junior entuziast

Vorbesc cu ALEXA face ea prin casă tot ce tine de electeocasnice

Si pe Alexa cum o alimentezi?

PS: vom ajunge intr-un punct in care tot va trebui sa pui mana pe ceva (si nu, nu va fi capul meu 😂).

Hi
Junior entuziast

Prin wifi se alimentează singură, la fel și aspiratorul, pleacă își face traseul și când mai are putina baterie vine singur la sursa de alimentare. Pentru ca îmi este frica de cabluri de curent sunt nevoit sa folosesc acesta opțiune. Asa ca ORANGE sa trimiți tehnicianul sa își ia mațele și troacele ca eu nu pun mâna pe ele

Daca ar fi asa simplu, n-am avea discutia. Am predat si eu un echipament si a durat 2 saptamani (prima data a fost trimis (de catre Orange) curier la adresa de domiciliu (unde fusese livrat initial si ar fi trebuit sa fie folosit serviciul), apoi am cerut sa imi fie trimis unde primesc eu coletele (adica la serviciu, intrucat e mult mai simplu sa preiau sau sa predau ceva). Evident, imi puteam asuma costul (25 lei). Aveam toate datele necesare (adresa de expeditie, numar de contact, etc).

Doi la mana: o persoana la pat de 85-90 de ani esti sigur ca poate administra ceva? Intrebarea este cat se poate de rationala. Eu am un dubiu. Cand a murit mama (2020) am preluat si numarul tatei (era pe abonamentul mamei ca numar secundar). Cat am fost client Orange a tot fost sunat cu diverse oferte (printre care si servicii fixe). Evident, ii redirectiona catre mine (informarea a fost simpla, nu este [el] titular de contract, nu poate "semna" in numele meu). Tata are servicii fixe de la Vodafone (Kappa/Astral/UPC/Vodafone). De fiecare data cand platea cablul il intrebau daca vrea si mobil la ei, ca nu stiu ce oferta si alte abureli de marketing. La fel, i-am spus ca daca ii ofera ceva mai bun decat are acum, ii cedez numarul, nu am o problema. Ghici: nu ii oferea nimic in plus fata de ce avea la momentul respectiv (de fapt, pierdea accesul la roaming si internetul nelimitat [cantitativ]). Singurul avantaj era o factura pentru toate serviciile. De aproape doua luni l-am portat in alta retea plateste fix cat ar fi platit la Vodafone). Vom vedea pe parcurs daca ii convine reteaua sau nu.

In al treilea rand: cand se preda un echipament, furnizorul (Orange) are obligatia sa verifice integritatea lui. Degeaba il primeste daca este defect. Si va trebui sa faci dovada (tu, clientul) ca nu l-ai distrus (in special ca nu ai avut rea intentie de a vandaliza).

Daca tu nu esti multumit... mergi mai departe. Ai varianta sa nu mai folosesti serviciile mobile, dar nu cred ca te avantajeaza. Sa stii ca Viber si Skype iti pot oferi servicii de telefonie, dar vei fi legat de internet. Decizia e la tine, nu la noi.

Hi
Junior entuziast

Aici era vorba de servicii fixe, tv și internet sa vină cine le-a montat sa ridice troacele, Ca și eu dacă am un deranjament din partea/vina Orange și nu este soluționat la timp, de exemplu aștept sa rezolve o problema de 3 săptămâni și nu vine nimeni. În cazul asta tot din vina lor eu trebuie sa ma deplasez la cel mai apropiat sediu pe banii mei din vina lor plătesc taxi 50 RON pe dus 50 RON pe întors sa rezolv o problema care este din vina lor. Cine le-a montat sa vina sa le ia sau sa arate Orange unde am semnat eu pe contract ca ma fac obligat sa inmanez aparatura personal la sediu sau curier. Ma fac obligat sa o predau fizic când vine la ușa un tehnician sa le ridice, nu sa ma plimb cu ele pe la curier. În plus am tv+internet la Orange dar nu am semnat nimic cu ei. Ce am semnat am semnat cu Romtelecom după contractul respectiv îmi respect obligațiile de client. Nu după Orange care au preluat ei și fac ce vor cu clienții. Dar cu cine le merge le merge)))))