anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare conectare VOYO

Florin73
Junior

Am activat optiunea VOYO astazi , la profil imi arata ca optiunea este activata dar nu ma pot conecta la VOYO, imi da eroare de conectare ca si cum datele de conectare nu sunt corecte. Ceva ajutor in privinta asta !? Multumesc

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember

Salut Florin,

Login-ul l-ai facut cu datele de Orange Romania Communications/Orange Romania sau ti-ai creat cont separat?

Daca intri de aici, si selectezi provider-ul pentru cazul tau (ORO/OROC) primesti eroare? Daca da, poti atasa un screenshot?

Client Orange

Nu am creat un nou acount. Am incercat sa ma conectez cu aceleasi date cu care ma conectez la orange fix.

Ok... Ce se intampla daca te loghezi de aici?

De asemenea, din aplicatia My Orange (nu My Orange Fix), pe sectiunea de Orange Romania Communications, te poti loga fara probleme?

Client Orange

Multumesc de ajutor am incercat tot dar din pacate nici o varianta nu merge. Nu imi ramane decat sa-i contactez pe cei de la orange sa vad ce solutii mi-ar putea da pentru a accesa VOYO.

Pai...stai asa. Daca nu-ti merge login-ul nici normal, din aplicatie, sau de pe orange.ro...problema e pe cont. De cand nu te-ai mai logat in My Orange pentru contul tau OROC? Pentru ca incepand cu 30 Septebrie, s-au produs niste modificari. Mai multe detali in sensul asta aici.

Uita-te un pic peste link-ul de mai sus, si vezi daca nu cumva trebuie sa-ti refaci intai contul pentru My Orange (sectiunea pentru Orange Romania Communications), dupa care sa incerci sa ate loghezi pe Voyo.

Doar o idee, binenteles. 🙂

Client Orange

Am rezolvat într-un fel sa spunem. Am sunat la serviciu clienți,  de acolo mi-au resetat parola si alias-ul si tot nu a mers. Dupa care a spus ca va înainta aceste deranjament la alte persoane si ma vor contacta. In acest moment ma pot loga la voyo doar pe un browser(Google sau Firefox), pe aplicatia voyo imi da tot ,,login failed". Nu pot înțelege de ce pe browser ma pot loga si pe aplicație nu 🤔🤔🤔🤔

Aha. E bine de stiut! Si ma bucur ca ai rezolvat (chiar daca doar partial) problema. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut, @Florin73! Mulțumim pentru feedback.

Într-adevăr, logarea pe web funcționează în acest moment. Pe aplicația mobilă încă se lucrează la remedierea situației.

Riza
Începător

Salut! Si eu am aceeasi problema, nu imi pot accesa contul de VOYO de pe aplicatia mobila, ci doar dintr-un browser.

Alexandra171
Junior entuziast

Și eu am aceeași problema și am încercat sa activez din orange tv și îmi da eroare

Din nou, ar fi foarte util sa stim ce eroare se primeste. Aceeasi ca in topicul initial? Alta? Sunt detalii destul de importante.

Client Orange