la 28-01-2024 01:51 AM
Buna seara,
In prezent sunt client Orange Communication si ma confrunt cu urmatoarea situatie. Pentru televiziune am aparatele vechi cu cartela primite de la telekom. Unul dintre decodoare s-a stricat si nu stiu unde ar trebui sa merg cu el sa fie inlocuit sau reparat. Oare trebuie sa merg neaparat intr-un Orange Shop sau pot si la alti parteneri Orange?
Si oare as avea posibilitatea sa schimb si celalalt decodor pe care scrie telekom? Ma gandesc ca poate exista aparate noi sub sigla Orange si ar functiona mai bine.
Multumesc!
la 28-01-2024 05:34 AM
Salutare!
Faci o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Acolo le explici că nu mai funcționează aparatul acela și vor veni să ți-l schimbe.
Sigur, poți suna la 300/0374300300 ) din orice rețea) și apoi formezi 1-2-2 sau orice altă variantă care îți apare în meniul telefonului pentru asistență ( azi după ora 9.00), chiar dacă este posibil să te identifice Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Dar cel mai sigur este din secțiunea Contact și le spui și că vrei să-l schimbi pe celălalt și ceri ajutorul despre cum trebuie procedat.
Sper să reușești!
Succes!
la 28-01-2024 05:34 AM
Salutare!
Faci o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Acolo le explici că nu mai funcționează aparatul acela și vor veni să ți-l schimbe.
Sigur, poți suna la 300/0374300300 ) din orice rețea) și apoi formezi 1-2-2 sau orice altă variantă care îți apare în meniul telefonului pentru asistență ( azi după ora 9.00), chiar dacă este posibil să te identifice Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Dar cel mai sigur este din secțiunea Contact și le spui și că vrei să-l schimbi pe celălalt și ceri ajutorul despre cum trebuie procedat.
Sper să reușești!
Succes!
28-01-2024 09:14 AM - editat 28-01-2024 09:15 AM
Salut,
Pentru echipamente mostenite de la Telekom, de regula echipamentele se duc intr-un magazin Telekom Romania Communications, actualmente Orange Romania Communications. Deci nu Orange Shop.
Cu toate astea, avand in vedere ca nu vrei decat sa-l inlocuieasca pe cel vechi, poti incerca sa suni, sau sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact de aici si vezi daca pot veni ei sa-l schimbe si sa-l si preia cu ocazia asta. In magazin oricum nu au echipamente. Deci, acolo poti doar sa-l returnezi eventual.
Dar ia legatura cu cineva intai si vezi ce iti zice.
Echipamentele posibil sa fie cu sigla Orange....dar serviciile s-ar putea sa fie la fel. Adica e acelasi decodor, cu alt logo. Nu e o garantie ca o sa fie si mai bun. Dar daca e defect cel vechi, ar trebui sa existe o modalitate sa-l inlocuiesti. Ca e sau nu cu logo-ul "Orange" nu cred ca e un amanunt determinant in cazul asta. Adica, nu tot ce e cu sigla Orange, e neaparat ok. Asa cum nu tot ce e cu sigla Telekom, e neaparat de lepadat. 🙂 Depinde de mai multi factori. Dar primul pas e sa faci o solicitare, dupa cum ti-a zis si Vio, si vezi ce-ti spun si ei.
28-01-2024 09:56 AM - editat 28-01-2024 02:13 PM
Salut
In cazul tau cel mai bine faci o sesizare telefonic sau scris din sectiune contact.
https://www.orange.ro/contact/
Daca spui că decodorul e stricat atunci acesta va fi înlocuit de către tehnician.
În privința celui de-al doilea te va lamuri operatorul.
la 28-01-2024 01:28 PM
Bună ziua!
Sunați la 300 din rețeaua Orange sau la 0374300300 din orice rețea, interacționați cu asistenta vocală in functie de nevoile pe care le aveți ori alegeți opțiunile din meniul interactiv pentru a lua legatura cu un operator din departamentul tehnic. Veți fi îndrumat de către acesta cu privire la pașii pe care îi aveți de parcurs.
la 30-01-2024 09:19 AM
@Gelu27, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 31-01-2024 10:44 AM
Am luat eu legătură sau au luat ei cu mine și acum trebuie sa plătesc 2 euro fata de abonament. Plecați la prima problema,fugiți ăștia nu știu de capu lor.
la 31-01-2024 10:24 PM
Din pacate asa mi-au lasat si mie impresia azi cand am vorbit cu ei si nu mi-au raspuns nimic concret. A trebuit să pun o multitudine de întrebări ca să aflu câte ceva. Încă aștept un răspuns de la ei.
la 31-01-2024 10:13 PM
Din pacate nu s-a rezolvat situatia, Inca astept un raspuns de la ei. Mi-au spus ca echipamentele nu se repară și nu se înlocuiesc pentru că au ieșit din garanție. I-am întrebat ce pot face în cazul acesta și mi-au spus că trebuie să achiziționeze altele Noi din magazinele orange Romania communication, insa la noi in oras nu sunt astfel de magazine. Și încă aștept un răspuns de la ei să-mi spună Cum pot rezolva.
Din pacate este foarte greoaie comunicarea cu ei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor