la 18-07-2023 12:00 AM - editat ultima oară la 18-07-2023 08:06 AM de DanielaH
Buna, vroiam sa imi fac un abonament, dar mi s-a spus ca figurez cu datorie desi am achitat tot (telekom). Cum pot sa iau legatura cu cei de la Preventel? Sau cum sa fac sa nu mai figurez in baza lor? Multumesc.
la 18-07-2023 06:24 AM
Salutare!
Le scrii din secțiunea Contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sper să rezolvi cumva.
Baftă!
la 18-07-2023 10:00 AM
Salut @Lacra2,
Va trebui sa aștepți si sa ai un comportament ok ca si utilizator de servicii, adică sa eviți sa mai ai datorii pe viitor. Nu contează ca ai plătit tot, contează ca la un moment dat ai avut o datorie.
Notarea se efectuează pe o perioadă de 3 până la 5 ani (în caz de recidivă cu privire la facturile neplătite).
In concluzie se poate face o corecție doar daca dintr-o eroare ai ajuns in baza de date, altfel va trebui sa aștepți si sa ai un comportament financiar ok.
la 18-07-2023 01:43 PM
la fel ca in cazul biroului de credit, datele nu pot fi prelucrate pe orice perioada iar daca cel notat in baza de date preventel nu primeste notificarea de notare, aceasta este ilegal facuta si prelucrarea datelor personale este ilegala. Dacă nu ai primit notificare, trimite mesaj și solicită ștergerea.
Nu te chinui cu avocați/firme care promit ștergerea că au aceeași rată de succes ca și clienții, în sensul că dacă se poate șterge înregistrarea ta, vei reuși și singur/ă.
la 19-07-2023 01:02 PM
Multumesc mult!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor