la 30-10-2022 09:36 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 11:45 AM de DanielaH
Bună. Sunt fostă clientă telekom România, am abonament cu mobil ,fix și tv .
În urmă cu o lună am activat serviciul Voyo. Totul a mers ok până săptămâna trecută.
De o săptămână nu mă mai pot conecta pe pc în nici un browser , nici pe telefon în aplicație sau browser.
Am fost conectată pe telefon până în seara asta și am dat delogare și nu mă mai pot conecta deloc prin absolut nici o metodă.
Țin să menționez că în aplicația Orange mă pot conecta fără probleme, la fel și în browser în my orange.
Doar la Voyo nu mai funcționează.
Aștept un răspuns cu rezolvarea problemei deoarece nu plătesc serviciul degeaba.
Mulțumesc!
31-10-2022 06:56 AM - editat 31-10-2022 02:37 PM
Salutare!
În primul rând, nu trebuie să-ți dai date personale pe aici, pentru că este un site public și nu este în regulă pentru tine! În altă ordine de idei, noi suntem în mare majoritate tot clienți, care încercăm să ajutăm, doar că nu avem acces la contul tău de abonat și așa este mult mult mai complicat.
De aproximativ o lună, nu se mai folosește aplicația My Orange fix, ci My Orange și mă gândesc că acesta poate fi un impediment. Părerea mea este să încerci să-i contactezi pe cei de la Orange la 300 sau să le lași un mesaj din secțiunea Contact, logându-te anterior în aplicație, adică aici, mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Bifezi căsuţa că eşti de acord ca Orange (OROC) să te contacteze.... şi apoi alegi categoria ,,Abonamente şi servicii", subcategoria ,,Altele" şi le dai acolo toate detaliile pe care ni le-ai explicat aici.
De regulă, te contactează repede.
Sper să reuşeşti!
Succes!
la 31-10-2022 05:37 PM
Mulțumesc de răspuns.
Nu înțeleg unde am scris eu că folosesc aplicația my orange fix ?
Știu că aplicația my orange fix nu mai este valabilă , nu are nici o legătură asta cu problema mea .
Dumneavoastră aveți cont VOYO?
Eu mă pot loga fără probleme pe Orange și de pe browser și de pe aplicație doar că nu funcționează când vreau să mă loghez la contul Voyo.
la 31-10-2022 01:14 PM
Schimbă parola, poate așa merge, cine mai stie. Sau poate serverul voyo face figuri.
la 31-10-2022 05:38 PM
O să încerc și așa !
la 01-11-2022 12:43 PM
Buna, @tomescuisabela ! Ai reusit sa te conectezi la Voyo?
la 01-11-2022 01:13 PM
Bună, nu am reușit.
la 01-11-2022 04:02 PM
Am gasit pe site-ul VOYO cateva informatii de interes: https://voyo.protv.ro/dispozitive-compatibile
Daca problema persista, in link-ul de mai sus gasesti o adresa de e-mail la care te poti adresa echipei de suport VOYO.
01-11-2022 04:12 PM - editat 01-11-2022 04:20 PM
Eu tot am incercat să explic că am activat VOYO de o lună (prin adăugarea serviciului în aplicația my Orange) și mi-a functionat pe tabletă, telefon și pe PC. Într-o zi m-am trezit că am fost deconectată de pe PC și când am incercat să mă conectez nu mai funcționează când incerc să mă conectez prin "Orange Romania Comunication (browser telefon sau PC)" respectiv prin "Conecteaza-te cu Telekom ( telefonul și tabletă)
Eu o să încerc să scriu la cei de la Voyo dar nu cred că au ei legătură , sau îmi vor spune cum a mai zis la cineva care a scris aici , că problema nu este de la ei ci de la Orange.
Mi-am făcut aseară cont separat cu opțiunea pentru 7 zile de probă și îmi funcționează pe toate dispozitivele, deci logic problema este de la Orange sau metoda de conectare Orange. Nu cred că au nici o legătură cei de la Voyo.
Dacă ar fi fost problema cu dispozitivele (dispozitivele mele au android 12) ar fi trebuit să nu mai funcționeze nici Voyo prin varianta gratuită pe 7 zile .
la 04-11-2022 07:35 PM
Bună Isabela,
Și eu am aceeași problemă așa că dacă reușești,să-mi spui și mie cum ai făcut.
Sunt de acord că problema vine de la cei de la Orange Comunication.
Succes
la 09-11-2022 09:22 AM
Hello,
Am sunat la Orange si problema e din aplicatia lor.
Am cerut sa mi se restituie suma pentru perioada cat serviciul Voyo nu este functional ,si recomand sa faceti acelasi lucru.
la 12-11-2022 09:31 PM
Inca nu s-a remediat problema?
la 12-11-2022 10:34 PM
Nu , îmi dezactivez serviciul și de la anul renunț la toate serviciile lor .
Mai sunt operatori de servicii ca ale lor , chiar și mai bune.
la 12-11-2022 09:34 PM
Are cineva idee cat mai dureaza pana cand voyo v-a lasa din nou utilizatori Orange Romania Communication sa acceseze din nou platforma?
la 14-11-2022 07:17 PM
Și dv aveți aceeași problemă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor