la 13-09-2023 09:26 AM
Buna.
In urma portarii din OROC in Orange am observat acum ca pe vechiul cod de abonat OROC imi apare o factura cu aprox. -190 de lei.
Asta ce inseamna? Ca trebuie sa mi se restituie suma? Din anexa facturii nu inteleg prea mult lucru, in afara de faptul ca s-au facut ceva "ajustari" pe cont.
15-09-2023 10:05 AM - editat 01-06-2024 10:55 AM
Salut tuturor!
Restituirea soldului negativ pentru clientii Orange (Orange Romania Communication) se poate face prin 3 modalități:
Termenul de retur este de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii. Formularul de restituire (atașat) trebuie trimis la adresa de e-mail infoclienti@orange.com.
Update 01.06.2024
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
13-09-2023 10:03 AM - editat 13-09-2023 10:05 AM
@Blue12: Din ce observ în screen-shot-urile atașate de tine, referirile sunt EXCLUSIV la valoare factură CURENTĂ, dar important și de supus analizei este situația pe cont. Mai exact SOLDUL CONTULUI să se închidă pe zero.
Concret, dacă ai o factură anterioară cu o valoare pozitivă, posibil această ultimă factură să fie una rectificativă. Și DA, diferența, dacă există și este cu sold creditor, se restituie cu o cerere către Serviciul Clienți, cu menționarea contului IBAN în caresă se efectueze viramentul.
la 13-09-2023 10:37 AM
Nu am nicio factura anterioara cu valoare pozitiva, din ce stiu eu. Deci ar trebui sa dau un telefon sa vad care este soldul contului? Mi se pare totusi ciudat sa vina aceasta factura cu minus, nu am avut una cu "plus" pentru aceeasi suma, deci de unde a aparut oare?
la 13-09-2023 10:44 AM
Abonamentul aferent 10.07-03.08.2023 care a fost plătit pe o factură în avans (factura din 10.07.2023) pe care ai plătit-o din câte se pare. De aceea, această factură din 10.08.2023 vine să corecteze acea perioadă de abonament care se plătește în avans. Simplu.
la 13-09-2023 11:42 AM
la 13-09-2023 01:33 PM
@Blue12: Doar cei de la Serviciul Clienți te vor putea lămuri și să te clarifice de ce după factura din 10.07.2023 în valoare de 60,5lei au stornat ulterior servicii abonament aferente aceleiași perioade pe factura din 10.08.2023 de -191,85lei. Plus că și traseul abonamentelor (ca valoare și număr de abonamente) îl cunoști cel mai bine. Erau 3 abonamente: 1Voce+1Net+1TV?
la 13-09-2023 01:44 PM
Erau 3 abonamente: 2 voce si 1 tv. Tv-ul nu mai e din august 2022, cele 2 de voce s-au portat in iulie.
13-09-2023 10:50 AM - editat 13-09-2023 10:52 AM
Salut,
Daca ai platit un avans la portare, acel avans (deci da, va aparea cu - pe factura) se va folosi pentru plata facturilor viitoare.
Ai aici mai multe detalii.
13-09-2023 10:59 AM - editat 13-09-2023 11:00 AM
@arsradu: Este vorba de contul de OROC, adică pe contul vechi. Dacă era contul de ORO (noul cont).... ar fi fost corect.
la 13-09-2023 11:02 AM
Ok.... Atunci nu stiu. Nu vad de ce ai avea factura cu minus pe contul vechi, nu pe cel nou. Dar, incalcite sunt cararile OROC. :))
la 13-09-2023 10:54 AM
Salut!
Din punct de vedere contabil, orice suma diferita de 0 se plateste/restituie. In cazul de fata, va trebui sa primesti cei 190 lei (daca nu ma insel, cash ii vei primi doar in Shop (este o diferenat intre Store si Shop, dar parca Shop-ul este magazinul "de casa"), dar poti face cerere sa ti se trimita catre un cont IBAN si ii vei primi in cateva zile).
la 13-09-2023 12:38 PM
Am facut o sesizare prin email. Sa vedem ce raspuns voi primi...
la 13-09-2023 12:42 PM
Blue, tu nu ai avut problema aceea lunga si foarte complicata cu portarea de la OROC la ORO sau imi amintesc eu gresit? Daca da, nu erau niste facturi care trebuiau restituite pe contul ala? Daca da, atunci aia trebuie sa fie suma.
13-09-2023 12:45 PM - editat 13-09-2023 12:47 PM
Da eu sunt cu balada :))
Facturile ce trebuiau restituite erau ORO si reprezentau suma abonamentelor din martie in iulie, abonamente ce nu existau de fapt. Mi s-a restituit demult acea suma de vreo 150 de lei.
Suma din factura despre care am intrebat in comunitate e OROC. Asta nu inteleg, de unde vine factura cu minus la OROC, ce reprezinta? Trebuie restituita sau nu?
Pe una din capturile de ecran cu anexa facturii se vede ca scrie "ajustari" de vreo -150 de lei. Ce au "ajustat" numai ei stiu
la 13-09-2023 12:52 PM
S-a schimbat modificarea. :))
Cine stie...? Poate trebuia sa-ti dea si ei? Pana la urma, e mai nasol daca erau cu plus. :))
Dar da, merita o intrebare/clarificare, cu siguranta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor