la 27-06-2023 07:52 PM
Bună seara! Ma aflu în Bulgaria și sus la rețea îmi apare fără serviciu acuma. Nu merge nici sa sun, nici sa primesc apeluri. Cum procedez?
la 29-06-2023 08:57 AM
Încearcă sa blurezi informațiile sensibile (nume, nr de telefon, etc).
In alta ordine de idei, Roamingul este menționat pe factura, deci exista. Insemana ca trebuie sa îl activezi din aplicația My Orange, așa cum ti-am explicat câteva comentarii mai sus.
la 29-06-2023 10:52 AM
opțiunile astea îmi apar. Ce sa dau mai exact? La ultima nu merge sa dezactivez
la 29-06-2023 10:58 AM
la 29-06-2023 11:02 AM
Și încă un lucru: vezi sa ai activat serviciul de roaming și din meniul telefonului. Găsești setarea de obicei la secțiunea de “trafic de date” sau dacă ai iPhone “Conexiune celulara” —> “opțiuni date”
la 29-06-2023 04:34 PM
Buna Razvan,
Multumesc pentru poza. Din ce vad, esti client OROC si nu ORO. Pentru a activa roaming-ul, suna te rog la 0040374300300.
Revino si spune-ne daca ai reusit!
Zi cu soare!🌞
la 29-06-2023 06:40 PM
Nu merge sa sun decât pe whasaapp și doar conectat la wifi
la 29-06-2023 08:52 PM
Poti incerca sa suni de pe un alt telefon?
la 30-06-2023 03:41 PM
Razvan, ai rezolvat?
la 30-06-2023 08:36 PM
Nu, oricum mâine ma decazez deja😅
la 30-06-2023 10:11 PM
Buna Razvan,
Da, insa ar trebui sa rezolvi pentru ca nu se stie cand vei mai avea nevoie. Cand ajungi acasa incearca sa suni la numarul de telefon pe care ti l-am dat, si vezi ce zic colegii de acolo: ai sau nu ai roaming activat? Daca nu, activeaza-l.
Sper ca ai avut un concediu frumos, chiar si fara roaming:)
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor