la 02-02-2023 07:19 AM
Salutare. Am optiunea TV Connect activa in contul meu My Orange si tot nu resusesc sa ma autentific. Am incercat atat in aplicatie cat si pe pagina web. A reusit cineva sa rezolve problema asta?
la 02-02-2023 08:10 AM
Salut, Milan! Bun venit în Comunitate!
Ce se întâmplă la autentificare? Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa o captură de ecran?
Este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? Până acum a funcționat?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
la 02-02-2023 10:02 AM
Nu pare sa imi arate nimic. Doar introduc datele de logare, apas pe autentificare si nu ma duce nicaieri. am incercat sa imi gav un alt alias, la fel patesc si cu el. Iar aliasul initial a devenit din prepaid din postpaid. Problema o am de cand am deschis abonamentul, practic nu m-am logar niciodata pe web pe tv Connect.
la 02-02-2023 10:33 AM
Cred că situația ta necesită verificarea contului și din acest motiv este mai greu de tratat/ rezolvat în Comunitate, unde nu putem afișa date personale. Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri pentru asistență? O poți face prin oricare din metodele de aici - https://www.orange.ro/contact/
la 02-02-2023 06:18 PM
Am sunat mai devreme. Au incercat sa imi stearga contul pentru a-mi face altul, dar nu s-a putut atunci. Mi-au spus sa incerc sa il sterg eu din aplicatie. Stie cineva, daca sterg contul cu care imi este asociat codul de abonat, mai pot asocia codul cu un nou cont dupa aia?
06-02-2023 12:10 PM - editat 06-02-2023 12:11 PM
Dacă situația mai este de actualitate, te-am rugat în mesaj privat să ne oferi numărul de telefon și codul de abonat pentru a le trimite colegilor spre verificare. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor