la 28-12-2022 10:34 AM
Salut, am reziliat contractul fost Telekom, acum Orange, si desi am platit echipamentul cand am facut contractul cei de la Orange imi zic ca tb totusi sa returnez cartela din acel aparat, daca nu platesc. A mai patit cineva asa ceva?
Mi se pare un abuz din partea lor, practic din cauza asta am platit si echipamentul ca sa u mai stau s areturnez ceva la sfarsit.
28-12-2022 10:46 AM - editat 28-12-2022 10:54 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva, pentru ca nu cred ca majoritatea oamenilor cumpara echipamentul. E evident de ce. Dar ideea e ca in momentul in care ai achitat acel echipament, daca acea cartela nu era "de vanzare", ar fi trebuit sa fii anuntat. Iar daca era de vanzare, ar fi trebuit inclusa si ea pe factura de atunci. Din punctul meu de vedere, n-are niciun rost sa-ti ceara inapoi cartela. Banuiesc ca se poate dezactiva din sistem.
Deci inteleg ca tu ai cumparat toate echipamentele mai putin cartela? Si daca ar fi s-o cumperi si pe aceea, cat ar fi?
la 28-12-2022 10:55 AM
Cand am cumparat echipamentul a venit cu cartela cu tot, iti dai seama ca daca imi ziceau de atunci ca sunt separat cumparam tot, dar au venit la pachet si am platit cat mi-au cerut atunci.
In fine, va trebui sa fac totusi drum pana la ei ca la sesizari nu mi-a raspuns nimeni. Timp pierdut aiurea.
la 28-12-2022 11:04 AM
Imi pare rau pentru situatia asta. Iti inteleg frustrarea. 😞 Incerci sa eviti un drum, si se pare ca tot nu poti.
Incearca totusi sa iei legatura cu un consultant, la 300 sau 0374 300 300 (1-1-1-0 pentru acces cat de cat mai rapid).
Intreaba eventual cat ar costa si acea cartela, si daca nu cumva a fost deja inclusa pe factura de atunci. Daca a fost inclusa, atunci n-are niciun rost s-o returnezi (deci nici sa faci un drum aiurea). Iar daca nu a fost inclusa, in functie de cat ar costa acea cartela, poti sa decizi daca timpul tau e mai valoros decat acea cartela, si ai putea s-o cumperi acum.
E doar o idee, binenteles. Acuma, tu decizi ce varianta alegi. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor