anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Diferente cost factura/aplicatia my account

Lucian9
Junior

Buna ziua, în my account costul serviciilor mele este de de 11.5 eur, aprox 60 lei, iar factura este de aprox 143 lei. 

Oare de unde aceasta diferenta, în aplicatie zic eu, ca imi apart toate serviciile la care sunt abonat.

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Trixen
#StarMember

Salut,
Pe langa serviciile la care esti abonat, o gramada de lucruri pot genera costuri suplimentare: apeluri sau mesaje daca nu ai nelimitat in abonamentul tau, apeluri sau mesaje cu suprataxa (parcare, donatii, jocuri) sau catre destinatii din strainatate care nu sunt incluse in abonament, servicii utilizate in roaming, poti plati diferite servicii precum Youtube sau iCloud, poti cumpara aplicatii sau poti configura ca metoda de plata pentru familie factura Orange. Pot fi inclusiv servicii precum factura detaliata listata sau poate sunt penalitati pentru intarziere la plata.
Singura metoda prin care poti vedea exact ce platesti este sa descarci factura detaliata si sa te vezi de unde apar costurile.
Fiind date private care tin de contul tau de utilizator, daca in factura detaliata nu gasesti informatiile necesare ca sa iti dai seama ce se intampla, singura varianta este sa iei legatura cu Orange (chat cu Djingo, apel la 300, email - variante sunt multiple).

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Trixen
#StarMember

Salut,
Pe langa serviciile la care esti abonat, o gramada de lucruri pot genera costuri suplimentare: apeluri sau mesaje daca nu ai nelimitat in abonamentul tau, apeluri sau mesaje cu suprataxa (parcare, donatii, jocuri) sau catre destinatii din strainatate care nu sunt incluse in abonament, servicii utilizate in roaming, poti plati diferite servicii precum Youtube sau iCloud, poti cumpara aplicatii sau poti configura ca metoda de plata pentru familie factura Orange. Pot fi inclusiv servicii precum factura detaliata listata sau poate sunt penalitati pentru intarziere la plata.
Singura metoda prin care poti vedea exact ce platesti este sa descarci factura detaliata si sa te vezi de unde apar costurile.
Fiind date private care tin de contul tau de utilizator, daca in factura detaliata nu gasesti informatiile necesare ca sa iti dai seama ce se intampla, singura varianta este sa iei legatura cu Orange (chat cu Djingo, apel la 300, email - variante sunt multiple).

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Poți vedea tot ceea ce te interesează la detalii factură:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

Sigur că ulterior poți să-i contactezi pentru a lămuri eventuale neclarități.

Baftă multă! 

DanielaH
Moderator

@Lucian9, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că ai clarificat situația? De unde provine diferența? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii care pot fi utile și altor membri. 

Încă nu am aflat. Am trimis mail sa primesc lămuriri. Mentionez ca este vorba de servicii fixe, de la Orange Romania Communications, care am inteles ca e diferit de Orange Romania, servicii mobile, deci e posibil sa nu fie de interes pe acest forum.

@Lucian9, avem în Comunitate atât clienți Orange cât și Orange Romania Communications. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Lucian9
Junior

S-a rezovat cu un raspuns sec...sa ma uit in anexa facturii.....daca priceapeam ceva din ce scrie acolo, evident ca nu mai apelam la nimeni.

Pana la urma diferenta dintre factura si costul serviciilor confirmate de Orange este mai mica de la aprox 111 lei la aprox 136 lei, dar chiar si asa nu am primit o explicatie de unde provine aceasta diferenta. Ei imi spun niste costuri, mai mici, dar factura mea este pe o suma mai mare. (da, am tinut cont si de tva)

In plus, tot intrand in aplicatie, am observat pe contul meu un abonament mobil Fun 8, activat pe data de 13.06, in conditiile in care eu nu am contactat pe nimeni de la Orange de mai bine de 1 an. Mai mult, pe 14.06 primesc un apel automat sa ma intrebe cum a decurs vizita din magazin..... Am sesizat si am solicitat explicatii despre cum e posibil ca cineva sa cumpere un serviciu in numele meu, sa-mi demonstreze ca eu am solicitat acel serviciu si daca nu pot face asta sa-mi explice ce s-a intamplat. La aceasta intamplare am primit doar un raspuns la fel de sec, ca abonamentul a fost inchis....daca nu observam, plateam mult si bine acel abonament.

Aveam o parere foarte buna despre Orange, dar cred ca in urma achizitionarii Telekom au preluat inclusiv angajatii Telekom cu care mereu am avut probleme de comunicare, la orice solicitare am avut, niciodata nu am primit un raspuns clar, cel putin nu din prima.